Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje nové cintáty

15. 01. 2002
1
0
1025
Autor
Nyx

1.

Kdo nic nejí,

nic nesežere!!!

 

2.

Trocha smrti tě nezabije!!!

 

 

 


Nuitík
19. 06. 2002
Dát tip
:o))))

Daniela
17. 01. 2002
Dát tip
no mne sa to náhodou celkom páčilo :)

Nyx
17. 01. 2002
Dát tip
Dle zákoníku práce je mzda odměnou za vykonanou práci u podnikajícího zaměstnavatele, plat je odměnou za vykonanou práci u nepodnikajícího zaměstnvatele. Tolik právo. Jinak se mi tvé cintáty, Kirkove, líbí.

Nyx
17. 01. 2002
Dát tip
Pro Materulu: Co se týká plodnosti, pokud tedy myslíš tu literární, nechci nijak sám sebe vyzdvihovat, ale jestli chceš, mrkni na mé jiné kousky na písmáku, jsou povětšinou delší....:-)

Beata
15. 01. 2002
Dát tip
ale houby! :o)

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
Na koloneou se loupneš nejvíc. Vo chlup to vyjde dycky, přes psa. Rukama složíš nejvíc brambor. Nikoho nemrzí víc než Boha Ježíš. Upředená nit krájí nejlíp. Reich je nejlepší lepidlo na ženský. Mucholapka je úsilím lidstva, jako pokrok. Okřiknout vola, znamená mlčet. Vlka výt. O smrti jen na dobrém víně. Holinky zouvák nevyrobí. Třenice je spor. Loď je i placatý vor. Poplašená liška zamete nejvíce stop. Omráčený tetřev neohluchne. Výše mzdy je plat. Rozbitý komín spravý kouř. Vykřičený dům nejvíc mlčí. Otřesný zážitek - jablko nesčeše. Buď bohatý, nebo nic.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru