Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Páperie

23. 01. 2002
8
0
2087
Autor
Mythus

už neviem...kašlem na život- nech ide svojou cestou, ja mu to nezazlievam

V tichých margináliách topím okruhliaky,

prvý,

nie posledný rad dohôd o vyhostení filozofie.

 

Čas už dosúperil s páperím v mojej hlave,

čaj vysiela symfonické signály.

Pod prebytočným voskom skrývam pochybnosť,

tú zajtrajšiu,

nevyspovedanú z mnohých radostí.

 

Každé dnes má nový začiatok,

však o to rýchlejší koniec,

preto liečim pohltené  slová ťažkým hriechom,

svätožiare odpúšťam,

svätožiare odpúšťam.


Pepo
27. 01. 2002
Dát tip
Mythus, braček, za pocit, ktorý predostieraš, za to, že je podobný môjmu, za to, že takto sa ani jeden z nás nevzdá, pretože máme jeden druhého... Bixinka pomohla, lebo neviem vyjadriť...

Mythus
27. 01. 2002
Dát tip
uaaaaaaaaa... :) a ď a ď a ď... tak super...

Gastarbajtr
26. 01. 2002
Dát tip
Mythus: ano, velmi trefné popsání takové té "schizofrenie", která čas od času potká každého...když je nám nedobře a život posíláme pryč...a ono to zase přejde....

Gastarbajtr
25. 01. 2002
Dát tip
ten prolog je naprosto geniální!!!!! *!

Bix
25. 01. 2002
Dát tip
Ja osobne v basniach nemusim slova typu marginalie, filozofia alebo symfonia, ale napokon, nase styly pisania sa diametralne :o), toto nie je basen, lisia. Ale inak si myslim, ze tato basen patri k jednym z Tvojich pomerne najpreniknutelnejsich. Pomocou Tvojich basni mozno spoznat, ako premyslas...uvazujes o veciach z viacerych hladisk, trochu sa v nich utapas, filozofujes si v tichu, sepkas si...vsetko ma farbu seda. Cas uz dosuperil...mierna rezignacia...pierka v hlave uz nemas sil rozvirovat, nakoniec usadaju tichucko na spodok mysle a tam sa nenapadne hromadia...nevyspovedas ich...( bracek, len nech je tych radosti viacm tie su tiez skvelym predmetom na "spoved" )... Pod voskom, niecim, co sa hybalo, ale zatuhnutie do vosku tomuto pohybu zabranilo a taktiez to ako pierka ustalo... Slova liecis...pohltene, nahromadene v Tebe...odpustas...Denis, aj sebe ?

Mythus
25. 01. 2002
Dát tip
...sebe? kým si nebudem istý, ako to bude po smrti...

Mythus
25. 01. 2002
Dát tip
...a ľudkovia, ďakujem vám za vaše kritičky... Gaste: ...téeeda, to som nečakal.... :) ďakujem Krel, Emily a hermi ( hihi) Naso: tak som to s tou svätožiarou cítil...je to tam... Ziggy: ďakujem, ak si to myslíš. Osobne si myslím, že som len na začiatku... Bix: spôsob premýšľania si vyčítala dokonale. Útápať sa je skvelý výraz. A pochopila si ju perfektne...je to spoveď...a aká (bola napísaná v denníku, aj so Stenami)...a s pierkami máš pravdu- už sú priťažké...ale to sa spraví...

Ziggy
23. 01. 2002
Dát tip
Mythus počúvaj ma, si dobrý! táto básen´ tvoja najlepšia (až na ten koniec, ja neviem, trochu zbytočný) aj napriek tomu tip*

Naso
23. 01. 2002
Dát tip
nnnno, dostal si ma spolus tými okruhliakmi a páperením a symfóniou čaju... Dnes exceluješ, hoci tiež neviem prečo poslednú vetu až dvakrát núkaš nám. T s veľkým té! :-)

Krel
23. 01. 2002
Dát tip
!* moc a moc

Emily
23. 01. 2002
Dát tip
***

Bix
22. 01. 2002
Dát tip
Braček - okamžite sa prestaň vzdávať !!! To v prvom rade... Teraz sa niečo stalo - nemôžem...ale krásna a plná báseň, vrátim sa...čo najskôr...

Mythus
22. 01. 2002
Dát tip
..ten pocit je celý môj život, Bixí, neber mi ho...prosím...

hermit
20. 01. 2002
Dát tip
forma je imho skvělá, skoro tady ale přesahuje úrovní obsah... ehm, je to ale vůbec možný? ;-))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru