Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byla jsi zavřená s mojí mámou

12. 07. 2012
0
1
970
Autor
Perchta

Něco z mojí minulosti se vytratilo a zase se to vrací

Už vidíš? zeptala jsem se slepé sochařky. Zarmoutila se, jak by mohla už vidět, vždyť jsem přece to přání vyslovila teprve včera.

Pak,  bez dalšího naléhání, přidala: vidím i tvoji ruku.

Byla jsi zavřená s mojí mámou, řekla mi slepá sochařka za chvíli, jako by to něco vysvětlovalo. Spoj mě s ní, odpověděla jsem. Moje máma už nežije, odpověděla sochařka.

A mně tekly slzy.  Asi to bylo tím, že na kytaru hrál někdo jako ten bývalý španělský král. Uměl si mě podat.

Přet pár lety jsem našla ve Střílkách v omítce vedle okna vyrytou nehtem židovskou hvězdu. Bylo jasné, že jsem ji tam jako malá nemohla vyrýt já, bylo jasné, že v necelých dvou letech jsem tam nemohla být zavřená a podstupovat elektrošoky, abych zapomněla. Bylo to jasnější než jasné.  A teď  ta slova slepé sochařky:  Byla jsi zavřená s mojí mámou...


1 názor

pavel242
14. 07. 2012
Dát tip
hezkej mystickej coming out

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru