Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Idiot, těší mě

03. 09. 2012
12
16
1756
Autor
Lucie-at

Zřejmě se po přečtení tohoto textu budete ptát: Myslí to Lucie vážně? Zde je odpověď: Ano, myslí. 

Můj svět končí daleko za hranicí vaší představivosti

tam kde temnota zahaluje váš zrak

a veškeré děje představují hluboce abstraktní pojmy

můj svět nekončí mezi nebem a peklem

můj svět je přesahuje.


16 názorů

Lucie-at
24. 09. 2012
Dát tip
to je fakt, ale zas te myslim postrkuje dopredu, snad urychluje, umoznuje ti pochopit, propadnout se a snad s vypetim sil vysplhat zpatky... mimo toho pnuti bys nedosahl takovy velikosti sveta...

tak to je síla, nevím co dodat, snad jen hezký večer...

Lucie-at
15. 09. 2012
Dát tip
ale tohle neni o praze, je to spíš o pocitech, o mym místě mezi lidma, kteří mě obklopujou. a možná to platí čím dál tím víc. jsem moc orientovaná ve a zároveň příliš hluboko uvnitř, takže se ztrácim v místě který nemá mantinely, protože je neuznávám... klidně by se to mohlo odehrávat třeba v bukurešti nebo sydney...

Elvien
11. 09. 2012
Dát tip
Nejsem příliš velký fanoušek takto vulgární a tvrdší poezie, ale myslím si, že tahle báseň dost vystihuje pocity velké spousty lidí. Myslím, že se dá považovat za typický projev doby a z toho, co jsem četla, rozhodně patří k těm lepším. Líbí se mi způsob vyjádření skepse v první části. Nádherný sarkasmus.

Lucie-at
05. 09. 2012
Dát tip
no až tak pěkné to není, ale v pohodě, že jo...

pěkné :)

Lucie-at
04. 09. 2012
Dát tip
http://www.youtube.com/watch?v=JQHCXLIBxqY z lidí je mi k zblití, přesto nedokážu bejt sám... sme děti prázdnoty, děti barů a klubů...

"nasrat na jednostranně výhodný přátelství jejichž trvání je omezený jen tim kolik dáš" tak tak... a jinak souhlas se Zdendou :) P.S. : "Budete asimilováni, odpor je marný."

baaba
03. 09. 2012
Dát tip
...přírodní lyrika to nejspíš nejni. Jednu 5110 mám někde v krabici, tak počkám. :c)))

mazej*

Hagrid
03. 09. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru