Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klímovské vidění....?(kdo jse Kram)

11. 01. 2000
0
0
1437
Autor
ergo

poselství KRAMOVY nepřítomnosti

Víra v žití nás postihuje doufej Krame že k tobě dojde pocitovost i časovost obklopuje prostorovost nám i vám dávám spát ikdyž Kram spívá dlouhý sen že chůzí komnčí jeden den pak jdu, i on jde spát s úsměvem sundavá boty a kalhoty opře o podlahu těším se těším na tmu spívám i lkám :hledej temnotu tančím i skákám v kruhu pod svící budeš Krame vycházející jednou budem na trhu naleznem velkou hudbu jednoho bubnu s tím upadá Kram s jedním skokem tam kam světlo nedojde radost v ničem (hovně) se poje Krame čekám co chceš slišet od posledního nic než co se tebe týká ? jsi tak bez hlavy... k čemu radost z i k davu beru Kramovu patu z mrazu i cítím její přebytečnou snahu hledat......hlavu Bdi Krame vědomně či jinak hukot bubnu hybe tvou přirozeností že to spaní je jen stále tak bubu muset se stím vyrovnat Krame přejdi a posuň nás vstává na objed, to ve dvanáct aby pojed co navařil a vyšel na cestu k horizontu na večer se zněho vrátil pro spánek a mojí temnou stranu každý den oblečen stíhá krok a pohyb kruhu jednou rukou zemí vlečen je ti směšno na mysli ? ......Kr...
Bříza
04. 02. 2000
Dát tip
ty jsi ta kontinuita - zkus se tady rozdýchat ...

Jean
13. 01. 2000
Dát tip
Zajímavý.

Merle
12. 01. 2000
Dát tip
Jednoho Krama znám neosobně z DrD, ale to asi nebude on :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru