Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zem

27. 10. 2012
1
2
436
Autor
seema

Správa o návšteve Zeme

                Zem. Žijú tam ľudia, ktorí majú veľmi zvláštnu, ako by som to správne pomenoval, odchýlku. Myslia si, že iba v spojení s druhým človekom, či už rozdielneho alebo opačného pohlavia, sa cítia byť kompletní. Tento motív sa objavuje neustále počas celého vývoja totho ľudstva.

                Nepodarilo sa nám zistiť, kedy sa tento fenomén implementoval do myslenia ľudí. Za posledných tri tisíc rokov môžeme badať postupné teórie vzniku sveta. Špeciálnu pozornosť by som venoval skupine náboženstiev, a to konkrétne kresťanstva, kde sa spomínajú Adam a Eva, ktorí boli spolu vyhnaní z raja.

                Zdá sa, že znaky tohto príbehu si ľudia nosia v hlave už od skorého veku, kedy sa v nich prebúdza príslušnosť k pohlaviu. Každé malé dievča túži mať svojho Adama. V neskoršom veku sa prebúdza túžba vyskúšať aj zakázané jablko.

                Ale vráťme sa k problematike skúmaného fenoménu. Ľudia si ho do istej miery uvedomujú, lebo neustále o ňom básnia. Sú schopní sa trápiť absenciou druhého človeka každý deň, ba aj skončiť život, len aby zabudli. Nakoľko však každý jedinec opäť a opäť robí rovnaké chyby a stále túži po tomto spojení, myslíme si, že je lepšie sa tomuto miestu radšej vyhnúť. V záujme zachovania jasnej, čistej a nepoškvrnenej mysle, zapamätajme si tieto súradnice.

                Ak sa niekedy niekto v našej spoločnosti previní, pošleme ho na Zem bez možnosti sa z nej transportovať.


2 názory

seema
20. 12. 2013
Dát tip

skorej som myslela, ze laska sama o sebe je velmi krasna a dokaze byt silna, ale pri hladani tej pravej/toho praveho sa to zamotava


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru