Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přijeli cajzli

25. 11. 2012
10
11
496

Tož kurva, ogárci a robky! Šukám takhle kolem teho našeho bydla svinsky krásného, když najedó kurva, lada svinsky naleštěná zastavuje na silnicu. Tož došukám, du k plotisku a kurva! Cajzlofská značka! Kukám, kukám, co sa bude chrut a za chvilu cajzle ven z lady a to vite, chuje z Práglu! Šici pěkně šusťákofku bundu, šusťákové gatiska, botaski svinsky drahé, blbečkofská čepica s kšiltiskem dozadu, kurva, ledvynka na čpagátu a hlavně volkmen jak sviňa a sluchátka jak pro ogára z kombajnu. Tož a hned sa to vali ke mně a mi sme přijeli až z Práglu, teta, vite? Chceme se tadyk viluftovať, nedalo bi se u vás ubitovť? A já za hodinki rolexki kliďo prďo, chuji. Tož ogár, asik fotr od teho hůfu, stahnul hodinki a tadyk mate teta, sů od jetnamců, potapěčské! Skonfiskovala su je a poťte, chuje, dám vás na senik, tam to bodete mit čupr gut, romantyka nad chlifkem, viš? Tož a chuje pražské bili rády, kurva, jeřili biste temu? Vipakovali si ty spacáki, karimatky, kurva, nasídlili sa na senik a za chvilu tam boli jako doma. Hnetkaj su tu novinu bježela oznámiť Veruně. Veru, ty vemeno kravincami zasekané, pul roku neumité, hadej co sa mi nakvartyrovalo do baráčiska! A Veru zrovna srala do gbeliku a Milu, to tedyk nevim, cigáni? A já Guvno Veru, guvno, cajzle! Lufťáci, viš? Jeřila bys temu? Poť, dem z nich tahat love, kurva! Tož sme šli. Ze sklepa vzali demižon takové domáci srački, po kterém se dělá před očima mlžisko a dem na senik. Tam cajzle zrovna vibaluji z ruksaku plechovki lančimtu, fazuli, kurva, mněli tam hotové provijanťácké lešeni. Hnetkaj jak měn opatřili, tož začali zkušet házat šprechce jako dyby sa narodili na Hané a Kurva, teta, tak uš sme sa ubitovali, mate to tu svinsky heské! A já, to su ráda, že sa vám ti líbí chuji! Deme dát chlastací závod, je to taková tradyca, viš? Dyž vihraješ, bodeš borec a tadyk Veruna celé tvoji rodině vikůří kokoty. A chuj Já vyhraju, teta! Enem ta cajzlofská panička viváděla, ježišimaria, mame tu děti, žencká jedna, to nemužete mluviť slušně jako? Dostala nohó od stola a bol klit. Pak sme začali chlastať. Ogár vipil dje sklenički a už sa motal, začal házet šprechce. Vite, já su nidy na moravě nebil, enem na jugošce, v maďarsku, moskvě! Rád to tu šicko prozkůmám, litovelské pomoravý, vite, miluju přirodu! Bol to pičus. Dyž odpadl, zrasili sme zbitek familije, šecko svázali, nalužili na tragač a jedeme jedeme k ukrajinckím překupnikum, co tam maji na kraji Horky maringotku a Chuje mongoloidni, tadyk vám vezeme bílé meso, kurva, cajzle jakési, viměnime za chlast! Tož Sergej, taková svalnatý porub, co to tam měl na starosť, sliknul bílé cajzlofské meso do naha, té samici osahal cecki, šecko vyzkůšal, osůložil a pak kváknul Da! A bolo domluvíno. Cajzle sa naložili, chuj, samica, dje podsvinčata do maringotky a přiští tyden že pojedó do kyjeva a tam se prodaji do bordelů nejšpinavějšich, budů mit peklo cajzle jedny drzé, co nevi, že maji zvostať doma, kurva! Naložili sme dvacetilitroví sut stalinovích slz, kurva, vrátili sa dom a celí zbytek dne sa dělili o ten majetek, ty volkmeny, šusťákofki, pixle se žrasem, o šecko. Tož to vidite. Blbé cajzle si mislali, že sa budó po moravě srať jak sviňa a jak dopadli. Budó z nich štětki pro ukrajinské mafijány. Berte to jako ponaučeni, cajzle nečisté, Morava a zlášť olomuc nenni pro vás, tadyk vás čeká enem zlo, kurva!


11 názorů

DavidPetrik
16. 12. 2012
Dát tip

Miluna pise jako nikdo jiny. Jeji (jeho?) jedicecnemu stylu by ovsem prospela struktura a uprava formatu. Bez nich mnoho textu zustava v podobe stekancu, povidacek, ktere nezacinaji a ani nekonci. Coz je skoda, protoze takhle osobity styl by bylo mozne bajecne vyuzit, vybrousit a jednou bez problemu opublikovat v klasicke podobe.

Formalne by prospelo cleneni textu. To uz jsem u Miluninych prispevku zminoval mnohokrate. Stran struktury: v neusporadanem, valicim se textu se  ztraci jakykoliv naznak pribehu nebo vypovedi. Text je sice i nadale zabavny svym narecim, vyrazy, tonem. Ale konecny dojem je nevyrazny.

Miluna umi psat, ale texty pusobi jako vychrlene bez druhotne pece, bez prepisovani, bez zpetnych uvah. Tento text navic nepatri mezi jeji nejlepsi. Takze u me dobry, ale bez korunky.


Janina6
10. 12. 2012
Dát tip

Špatně se mi to čte - "prokousávat se" takovou spoustou nářečních výrazů, a kdyby aspoň nebyly s chybami a překlepy... V názvu máš "cajzli", ale kousek dál "cajzle ven z lady" - tak cajzli nebo cajzle? Aspoň to sjednoť. Nevadilo by mi, že je to hrubé, kdyby to bylo vtipné. Takže - nebavilo.


Josephina
04. 12. 2012
Dát tip

toto ale možná byly i ty opálený krasavice původně z východního Slovenska, nebooo dcerunky moravských venkovanů, kterých je v prase asi 70% všeho pražskýho obyvatelstva :-D (třeba vod topolánků, nečasů, sobotků, langerů, vod blažků, grebeníčků, ...)


Já su nominována? Kurva, mam svinsků radosť, ogárci moji! Suhlasim! A přijeťte na prasisko, bude zabijačka, mesko, ovar, uzenki, kurva, 28. prosinca! Horka u Olomuce!


StvN
03. 12. 2012
Dát tip

Souhlasi miluna s nominaci do PM?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru