Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve znamení Zebry

29. 01. 2002
7
0
1534

Ke kategorii - pro moji radost, samozřejmě... Ne, že bych litoval všech těch dárků, jaké jsem od tebe kdy dostal, ale... řekl jsem si, když už se to zase blíží, že se pokusím o včasnou obranu...

 

 

Kdybych snad nosil řetízek

co bys mi dala třeba k svátku

(místo všech potřeštěných dárků

- ten koláč sýra či párek tenisek

a nebo jaks mi předplatila Katku

a loni v létě lopatku na Polárku)

 

 

kdybys mi řetízek snad jednou dala

(a ne jak minule ten trvanlivý salám

s přáním, ať přežiju ho o pár let)

tak jako dělají to jiní,

opatřil bych si amulet

 

 

aby mě na cestách zlých chránil

stříbrně cinkal do spaní

dohlížel, abych neporanil

(jsem moula, někdy poraním

a do krve se hádám o vinu)

 

 

A když by někdy úzko bylo

když by se smutno znásobilo

jen bych ho prsty ovinul

a cítil, jak se blízko klinká

a zahleděný ve vzpomínkách

snad bych si zase prominul...

 

 

Kdybys teda už vážně jednou

snad řetízek mi chtěla dát

(na to bych si snad musel sednout

a hodně dlouho nedýchat)

maličké znamení bych prosil

na kroužek stříbra přivěsit

a – ne, lebku s hnáty bych, div se, nebral!

což vážně v sobě nemáš cit?

Myslel jsem něco, co bych nosil...

maličké zvířatko... grh, ...třeba... Zebra?

 

 


Že velbloudi plivou....? Ale jo, věděl.... ALE... mmnt... jak jsi na to přišla TY???

Alela
21. 03. 2002
Dát tip
Hmm...., tak nic. Tak já se projedu třeba na nějakým koni. :-)

Nemohla, Alelko. Tahle zebra je děsně svobodomyslné zvířátko, myslím, že by se jí to nelíbilo... a myslím, že mě také ne ;o)

Zebra
15. 03. 2002
Dát tip
To si myslím, že by se ti to nelíbílo. Protože pak bych ještě 3 týdny kopala. ALe ale ALelko nezoufej, zkusím ti dohodit nějakou závodní sestřenici. PS: Věděl si, že velbloudi strašně plivou??????

Alela
14. 03. 2002
Dát tip
:-) Mohla bych se na ní tedy někdy projet? Nikdy jsem na zebře nejela...

Pssst... Alelko, ať tě neslyší... to by mi scházelo, aby byla ještě sebevědomější... Ale mezi námi, slabé srdíčko, to ona nemá... to její je veliké a silné... akorát myslím, že není pruhované, je celý bílé...

Alela
27. 02. 2002
Dát tip
...už abych se dopracovala taky k takovéhle poezii... Mezi náma Zebra je strašně krásný zviřátko :-) a nesmí se na nich jezdit, protože mají slabý srdíčka. T.

Kovi
09. 02. 2002
Dát tip
***

Wopi
01. 02. 2002
Dát tip
chtěl jsem napsat "máš", ale asi si pletu trojku s šestkou

Ahááá... díky Wopi, už vím, v čem je chyba. Taky ti to hodilo obrácená lomítka před uvozovky! Jak to uděláš, aby se to nestalo, když chceš vložit obrázek? Protože pak nefunguje... :¤(

Wopi
01. 02. 2002
Dát tip
Na obrázek nepotřebuješ uvozovky. Tag IMG a bez uvozovek.

Wopi
01. 02. 2002
Dát tip
se podívej na zdroj týdle stránky... méďa

Aha, děkuju, já myslel, že adresa musí být v uvozovkách ;¤)

Wopi
31. 01. 2002
Dát tip
Zebra: o sci-fi filmech máž trochu zkreslenou představu... tam se dějí jinší věci nežli obdarovávání mužů stříbrnými řetízky, to spíš televizní harlekýnské filmy... i když.... v té misi na Mars... jak dostal ten řetízek s tim přívěškem Flash Gordonovy rachejtle a pak se odrazil a svištěl do jiný galaxie... to celá Amerika slzela... to jo...

Pája
31. 01. 2002
Dát tip
*************************************************** :-)

Šminka
30. 01. 2002
Dát tip
Moc se líbí :-)) *

Zebra
30. 01. 2002
Dát tip
Onen rozechvělý výraz v očích muže, jenž obdarován řetízkem stříbrným se znamením své milované, ach ano onen výraz v očích bych moc ráda viděla. Ale sci-fi filmy nesnáším, takže ho mé oči nikdy neuhlídají .... Zato slinatajícího neandrtálce (nikoliv homo erektus, neraduj se), jenž výská nad kusem mrzkého salámu, toho znám moc dobře. Osobně dávám přednost alespoň nějakému zaujetí než tvému: "Moc hezký, lásko, to mám jako nosit?" Dobrou noc, lásko, nezapomeň ten hermelín naložit.

A ne, aby tě to moc rozněžnilo... :¤)

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
sorry... vim, že to neni pro mě, ale stejně mě to rozněžnilo... moc milé... ****

Wiki
29. 01. 2002
Dát tip
jůůůůůůůůůůůůů, to je krásný, držím Ti palce , abys dostatečně isnpiroval:o))) ale ty ostatní dárky byly žůvový :o)))

Wopi, to byl wtip, rozněžnělou jsem ji viděl jenom jednou... to když jsme omylem zašli do Zverimexu... skláněla se nad čímsi a měkce cosi šeptala a v očích měla takový tlumený přísvit... naklonil jsem se nad ni, rozhodnutý, že jí to zvířátko třeba i koupím, jak mě ta scéna dojala... a ona... zahřívala v dlaních umělohmotnou krabičku s čerstvě vylíhnutými škorpióny... Wikie...? Pevně věřím, že byste si se Zebrou nerozuměly... protože Wopi je mi příliš sympatický, abych si připustil cokoli jiného... ;¤)

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
No jo, přísvit něhy v očích ženy - toť opravdovému muži důvod k mrazení v zádech :)) Popravdě - já si s Wiki OPRAVDU rozumím jen v jediné věci ... když je NÁHODOU sobota nebo neděle a slunce už vystoupalo HODNĚ vysoko, ten, jehož oční víčko nejvíce podráždilo, se znechuceně obrátí a řekne: "takhle brzo vstávat je zhola zbytečné, že?" a druhý souhlasně zabručí. :))

Amanda
29. 01. 2002
Dát tip
... pekne moooc pekne "zrcadlo" myslenek o tom druhem...!*

Stevenson
29. 01. 2002
Dát tip
hezke, jaki myslenky, obsah tak forma.. LIBI..T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru