Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrcadlo

14. 01. 2000
0
0
763
Autor
miška

Tak tohle je svět, který jsme stvořili? A děti bez lásky do něho rodili. Pomysli na ta hladová ústa, jež neschopni nakrmit,počet tu vzrůstá co trpících dnem za dnem s radostí plodíme žijeme na plno a žebrat chodíme. Co osamělých duší kolem tebe je jak čtyři stěny prázdného pokoje. Už nemáme na výběr, nemáme šanci ve vlastním světě jsme vesmírem psanci vyšlete vojáky a zaměřte cíle už konečně přišla ta chvíle, našho zúčtování. Konec je století, míru a pokroku snad Bůh na nebi zas sešle potopu na svět, který nám daroval.
Javert
10. 10. 2000
Dát tip
Tohle znám, to hrála skupina Queen už v roce 1984, Is This The World We Created? A bylo to lepší...

Prokletí
20. 01. 2000
Dát tip
zrcadel se bojím...
...ale tohle přežil jsem
díky m.
(hele-rým a u mne !)

Merle
17. 01. 2000
Dát tip
Ani nemusí nic sesílat, myslím, že se docela dobře sejmem sami...
Pokud vím, s tou porodností to mimo Čínu a hlavně Indii už není zas tak slavný...

Johny Brdak
17. 01. 2000
Dát tip
Mě taky trochu vdí rytmika a některý verše, ale vzhledem k tomu, že jsem cílem podobné kritiky, tak vím, že to možná má svůj důvod. Musíš to vědět sám. Hlavně se nenech předělat. Námět je hezkej, snad až příliš katastrofickej i na mě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru