Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvědomí

05. 05. 2013
3
4
1037
Autor
Anriena

pro dnešní sen, pro pocit dnešního rána a pro myšlenku: na některý lidi prostě taková kráva jako ty nikdy nezapůsobí...

Nenávidím se ve verších,

Díra je hluboko v tmavém a syrovém mase,

Není to špatně, stačí se ovládnout…

OVLÁDNI SE!

 

Snila jsem o světě,

Bez brutality, bez následků a bez ponižování,

Usmála jsem se a zhroutila...

VZBUĎ SE!

 

Nechám se pohřbít zaživa,

Dobrý konec je sladkobolná lež,

Odejdou pryč hříchy, osud i zoufalství…

SEX A ŠÍLENSTVÍ!


4 názory

a2a2a
11. 01. 2014
Dát tip

znovu pěkný text, snad bych si odpustil poslední verše u jednotlivých slok, zdá e mi, že to důležité je řečeno i nez nich a využití velkých písmen jako jakéhosi důrazu zůstává bez odezvy.


Zajímavé, barevné a lecos říkající. Líbí se mi to. *


TO se asi nedá ovládnout :), ale úplná bezmoc zřejmě také neuspokojí. klíč by mohl být v postoji, jenže, babo raď, o postojích to všechno je.

zrovna jsem dnes cestou od zdymadla myslel na to, že jaksi spontánně si četbu tvých textů umisťuji do psychotopu záprášené půdy stoletého statku po Němcích, s různými odloženými objekty, např. rezavými váhami a žehličkami, ušpiněnými ojemi a světlem probíjejícím se skrz vrstvu mléčného a rezavého kalu pokrývajícího okna; přičemž paprsky na ně nedopadají přímo, ale přilétají odkudsi zpoza cihlové zdi. vznáším se tam pouze hlavou a vnímám tvé obrazy. a skoro vždy se tam hodí, již jsem tam s nimi prožil několik scén.  


oracullum
05. 05. 2013
Dát tip

jestli je to pravda,,  

 

když ti někdo život ničí

neboj se a vem ho tyčí !!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru