Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lyžák v Alpách

10. 08. 2013
0
0
432
Tak jedeme.. Povzdechla si čtrnáctiletá Lisa.Se slzami v očích mávala svým milovaným rodičům odjížděla na lyžařský Výcvik do Alp.Její spolusedící myslela na to samé byla to její nejlepší kamarádka Amanda.Amanda byla velmi chytrá,měla dlouhé,rovné a blondaté vlasy k tomu hnědé oči Ami byla pravý opak Lis. Lisa byla černovlasá s kudrnatými kadeřemi a modrýma očima.Vyjeli jsme.Jedeme celkem dobrá parta řekla jsem.Samí sedmáci a šestáci z neklidem vyřkla Ami. Bud ráda,že né Pátaci podotkla jsem. CHa,cháá....Zasmála se Ami. Na zadním sedadle seděl můj idol Dash.Byl to sice trošku nevšímavý idiot,ale mluvit se sním dalo.Naštěstí nejvedší třídní blb Gustav nejel neumí totiž na lyžích.Gustav byl obtloustlý a smradlavý tubec který asi dvakrát propadl,osobně ho fakt nesnáším chudák Ami musí vedle něj sedět. Nejela dokonce ani moje a Amina nejvedší sokyně Baggy.Blondatá barbie co myslela jen na sebe.Když jsme dorazili do chalupy v Alpách a vyndali veci z kufru autobusu šli jsme se ubytovat.Jak už mi to známe vypadá to v této chatrči Big Fish (Velká Ryba) která je už na spadnutí jak v koncentračním táboře. Bohužel je takové i jídlo takže z Lyžáku přijedu vždycky tak o 3 kila lehčí.Když jsme vlezli do pensionu hned si nás zavolali do jídelny.Tam nám řekli kde budeme bydlet.Rozhodoval to náš učitel Pan Seilon.Byl to mladý hezky vysportovaný muž na kterého jsme já i Ami hodně letěli byl moc hezký. Děvčata z 8.A vztanou...řekl Pan Seilon Byli jsme jen dvě. Pokoj číslo 8...Řekl roztřeseným hlasem Byli jsme na pokoji jen dvě což bylo super.Hned co jsme přišli na pokoj začali jsme dovádět.Dokonce jsme si postavili i vánoční strom z ozdobama. Jenže problém byl,že naproti nám bydleli holky z šestky a za rohem kluci z šestky,ale pochvilce jsme zjistli,že holky jsou v pohodě a kluci byli na konec celkem hezcí.Můj idol Dash bydlel na hořejším pokoji z počítačovým maniakem třídy Alvinem.Modrookým bláznem tak z 10 dioptriema.Hned odpoledne jsme šli velký kopec nahoru,vedle lanovky.Bohužel jsme ještě neměli pernametky tak jsme museli kuli pitomým běžkám šlapat pěšky.Bylo pěkné,že můj spolužák John mi vzal běžky.Byl do mě prý zamilovaný.Když jsme vyšlapali kopec uděkali pár cvičení při kterých samozřejmě skorem všichni popadali. Vrátili jsme se zpátky do chaty na večeři.K večeři byl nějaký humus. Ami já ty blafi jíst nechci..Podotkla jsem Jenže mě slyšel správce fousatý maník který si myslel,že je mistr světa. V tu ránu na mě začal naléhat at to dojím.Odsekla jsem mu a řekla,že to jíst nebudu at to odnese.Nakonec to celý nabručený odnesl.Jakmile jsme dojedli Představili se nám intruktoři a řekli co se tento týden bude dít. Toto jsou vaši instruktoři..Řekl z usměvem Pan Seilon Na lyže já a také dvě paní učitelky Evansnová a Wilová. Docelá prýma kočky podotknul Hanz výměný student z Německa. Dvacet kliků Hanzi...Řekl rozlobeně Pan Seilon A kdo na snowboart...hlásil se Dash Ano,na snowboart pujde tady George a Brandon... Pak jsme odešli na večerku já a Ami jsme v hned spali. Budíček byl v půl osmé a snídaně v osm.Jenže mi jsme stávaly až v osm a v 8:05 jsme chodili na snídani bylo to výhodné nebyla fronta a dodali nové zásoby. Takže proč chodit brzo když mužete pozdě.Po snídani jsme šli na svah.Já a pár dalších lidí jsme byli v prvním družstvu.Bohužel byla Ami v druhém družstvu. Jak si mi to mohla udělat máš se si ze Seilonem...řekla Ami Tak promin,že dobře lyžuju..odsekla jsem jí. Cháá,cha,cháá už se zase hádame..pousmála se Ami. Pořád jsme se z Amandou všude smáli a asi třetí den se mi přihodila zajímavá příhoda.Byli jsme dopoledne na menším svahu a já jako každou chvilku obdivovala Dashe jak krásně jezdí na snowboardu.Když jsme šli na druhý svah což bylo do kopce Dash se mě zeptal jestli nechci vzít lyže s usměvem sem se zasekla a stála na svahu jak tvrdý Y.Kdyby do mě Ami nestrčila stojim tam snad do ted. S krásným usměvem jsem řekla byla bych moc ráda.. Chvilku jsme si povídali a on pak řekl,že už musí jit jestli mi to nava řekla jsem,že né ale všichni určitě víte,že jo. Další dny utíkali podobně jak ty předchozí pořád budíček,snídaně,lyže,oběd,lyže a večeře až když mělo dojít na poslední večer z diskotékou jak řiká Pan Sailon Piškotéka,ale nikdo mu nerozumí a nebere ho vážně takže je to jedno.Bylo nám líto,že už to končí byl to totiž hezké týden a hlavně strávený z Dashem a Ami před diskotékou jsme se namalovali,připravili a šli dolů.Ami to moc slušelo proto pro ní hned přišel Dominik jestli si půjde zatancovat s jiskrama v očích šla když tancovala vyděla jsem,že je v sedmem nebi jenom já nebyla všichni se bavili a já tam jen tak posedávala a koukala na Dashe jak tancuje z někým jiným.Byla jsem na něj naštvaná myslela jsem,že semnou bude tancovat ale tak sem šla ze Samem.Povídali jsme si a já zjistila,že je moc hezký,hodný a milý. Ráno jsme si zbalili a jeli tentokrát jsme ze slzami v očích odjížděli z Alp.Cesta byla dlouhá a tak jsme s Ami spali v polovině cesty jsme zastavili takzvaně na čůrání u pumpy,ale vědšina lidí si nakoupila jídlo samozdřejmě coly,bagety a různé sladkosti a slanosti.Vylezli jsme z pupmy a já viděla všechny ty hladové krky jak se pouští do jídla. No co konečně normální jídlo...řekla jsem a z velkým načením jsem se pustila do bagety s kuřecím masem a divně chutnající omáčkou.Když jsme se blížili domovu všichni obvolávali své drahé rodiče at už jednou před školu ani já jsem nezůstala pozadu a volala jsem.Doráželi jsme ke škole a já si zase povzdechla tak dorážime zase až za rok...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru