Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koláče

19. 08. 2013
6
7
1008
Autor
vlad03

 

na koláče začal padať dážď
sú to netypické a staromódne koláče
jesenná oslava končí predčasne
čašník rýchlo odnáša taniere
ale ja tam sedím ďalej
vietor berie všetkú osudovosť vážne


7 názorů

Antoncek
19. 08. 2013
Dát tip

ačkoliv nejlepší báseň, spíše román ve verších (ha!), napsali dohromady Prosecký s vlad03, systém neumožňuje takto známkovat. JSME v zajetích systémů....A protože jsem realista, tak na sklonku života (snad ještě ne...), ve vševládnoucí relativitě, dávám tip.


vlad03
19. 08. 2013
Dát tip

chapem, som to nemyslel vobec zle :)


Prosecký
19. 08. 2013
Dát tip

Já už jsem Vlade 03 tip dal. Jenom jsem si trochu dělal legraci. Teď, na sklonku života už jsem zakrnělý. Prakticky nechápu poezii, ačkoli jsem sám kdysi napsal přes 500 básní.


vlad03
19. 08. 2013
Dát tip

Dik :) nie, napisal som to v izbe a neodmietla ma dievcina predtym ani sme neboli na ture.


Jente
19. 08. 2013
Dát tip

Pěkné, uvěřitelné, autentické.


Prosecký
19. 08. 2013
Dát tip

Představa mokrých koláčů je velmi silná. Stejně tak vzbuzuje moji zvědavost, v čem mohou být koláče staromodní a současně netypické. Závěr básně ukazuje na jednu typickou vlastnsot básníků: pasivitu. Doufejme, že promáčený oděv i účes, navíc pocuchaný větrem, odrazí se jako inspirace v nějaké další básni.

Byli jste na túře? Vidím tam totiž ještě nenapsaný zadní plán básně: "dívčina ho odmítla".


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru