Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LUNA

19. 01. 2000
12
1
2049
Autor
AZALIN

Pro svého ochránce a pro Lindu Goodman, kteří mě inspirovali.

Sestřičko Země, každý již zapomněl na tvoji tvář. Přitom když vzhlédne, spatřit může zář spanilé líce, zvrásněné mnoha, mnoha slzami. Má krasavice, pluješ nad námi a my hledíme dolů a klopíme svoje zraky. Proč jen nesníme o Tobě taky.. Neplakej prosím, já vím, že kdysi jsi krásná byla. V srdci Tě nosím, jsi moje víla. Když slunce zhasne, zkuste zvednout svůj pohled nad stromy. Kdo píše básně, ten mi rozumí. Potom vám Luna, překrásná dívka, odhalí svou tvář. Vždyť je tam pro nás, ne, já nejsem lhář. Rozum uložte někam do škatulky na později. Srdce otevřte - a spatříte ji.

1 názor

A.H.
21. 12. 2009
Dát tip
jen jakási zpověď.

J
26. 05. 2001
Dát tip
Ta je krásná!*

Wiki
13. 05. 2001
Dát tip
Jako Falka :-) *

Falka
30. 04. 2001
Dát tip
Rozum uložte někam do škatulky na později. Srdce otevřte - a spatříte ji. * :o)

Silvinka
14. 05. 2000
Dát tip
Ja to nepíšem preto, že si mi tak blízky. Ja to nepíšem aby som Ti lichotila. Píšem to preto, že ma Tvoje myšlienky oslovujú vždy znova a rovnakou intenzitou. Tak prosím píš aj naďalej takéto dielka, je to nádhera!!! T*I*P*

zolli
30. 03. 2000
Dát tip
.

Bambulka
21. 03. 2000
Dát tip
Má ąkatulka s odloľeným rozumem je plná k prasknutí, kéľ by ono později nikdy nepřiąlo..., ztrácet se v noční obloze, to» má oblíbená činnost:-) Linda si to zaslouľí a Tobě patří TIP!

Anonym
09. 03. 2000
Dát tip
Azi,dost dobrý.Zatím jako anonym.Čaučučo

Hackman
20. 02. 2000
Dát tip
vcera byl ten den, kdy se otevírají srdce a spatřili jsme její celou tvář TIP

Šílená
13. 02. 2000
Dát tip
**Rozum uložte někam do škatulky na později**. Aziku dík že si mě upozornil... Je to skvqelé a jsem ráda že jsem to četla...A jsem ráda že to máš mezi dílky kterými chceš oslovit. Až večer vyjde měsíc tak ti po něm pošlu pozdrav a hrstičku oranžového štěstí.
je tvůj


Sarken
25. 01. 2000
Dát tip
nádhera AZALINE
takže tip

Merle
20. 01. 2000
Dát tip
Dost dobrý, ale na tip mi to nedá. Čtu to znova, a dá. Tak jo.

Miroslawek
19. 01. 2000
Dát tip
Občas se kouknu. Je fakt pěkná.

xpired
19. 01. 2000
Dát tip
Pokud by někdo z jakéhokoliv důvodu chtěl tuto báseň řadit k těm zdařilejším, nemám námitek. Zapomínám tipovat, tak aspoň dnes to napravím.

ALOHA
19. 01. 2000
Dát tip
nie preto, že ma upozornil xpired, ale preto, že ma to samú napadlo, tipujem :-)
+ ALOHA +

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru