Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bojovnice Nora 2

05. 12. 2013
0
0
606
Autor
caerol

Pokračování fantasy povídky - Bojovnice Nora, tentokrát ji čeká střetnutí s banditou - Big Heavym....

Bojovnice Nora 2

 

Nora s Big Hummym vládli Doubravě i Humanoidům poklidně dlouhé roky. Až jednoho dne se kolem jejich vesničky začal potulovat Big Heavy – velký postrach pro všechny. Big Heavy byl velký bandita známý svou lstivostí a chamtivostí. Vědělo se o něm také, že pašuje drogy v plyšové žirafě. Zkrátka a dobře, nebylo radno si s ním zahrávat, ale Nora s Big Hummym byli připraveni se mu postavit čelem.

 

Co tady pohledáváš Big Heavy? Zabloudil jsi a potřebuješ pomoct?“

Nikoliv, Hummíku.......přišel jsem s vámi konečně zkoncovat a ovládnout celou tuto říši!“

Tak to se ti teda nepovede!“

Jenom se nenaparuj, Hummíku. To, že máš Norinku ti nepomůže, i ta bude brzy má!“

 

Strhla se velká bitka mezi Hummym a Heavym. Nora by ráda zasáhla, ale Heavyho společníci ji spoutali a ona nemohla nic dělat. Jenom přihlížet na tu nešťastnou událost. Věděla, že její manžel je silný jako býk, ale nebyla si jistá, jestli dokáže přemoci Big Heavyho a celou jeho družinu.

Najednou, aniž by to čekala, se z lesa vynořil její velmi dobrý kamarád koloušek Marphy.

Big Heavy se na chvíli otočil, zasmál se a dával Hummymu další těžké rány. Když vtom Marphy nabyl na síle, byl obrovský jak stoletý strom a pěkně Heavymu i celé jeho družině nakopal zadky. Tohle mu Nora nikdy nezapomene. Její zlatý koloušek jí oplatil všechny ty roky, kdy se o něj hezky starala, to jak se ho ujala, když mu zemřela maminka. Marphy byl pro ni velkým darem.

 

Noro, Hummy......nejspíš umírá!“ promluvil koloušek Marphy zkroušeně.

Ne, to není možné, Hummy je silný chlap, on se z toho dostane!“

Ale ztratil moc krve....“

Marphy, zlatíčko, doběhni pro lékaře.“

Hned jsem zpátky....“

 

Hummy, lásko, nesmíš mi umřít. Vždyť máš celý život teprve před sebou. Ten hloupý Heavy. Dobře ví, co pro mě znamenáš a že bez tebe nejsem nic. Bez tebe se nedokážu bránit, lásko....“

Noro, proč pláčeš? Vždyť já žiju. Ano, jsem trochu dokopaný, ale nic mi není, prosím tě!“

Miláčku, tohle už mi nedělej, víš? Ležel jsi jak mrtvola. Tak jsem se o tebe bála....“

Já vím, ale bylo hezké poslouchat, co všechno pro tebe znamenám.“

 

Již po sté Big Hummy Noře dokázal svoji sílu a statečnost, proto ho čím dál víc milovala a nedokázala si po svém boku představit nikoho jiného. Big Hummy je její velkou láskou, jedinou láskou. :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru