Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stíny nad obzorem...

22. 02. 2002
5
0
1049
Autor
Blaznivkaaa

Je to takovej jen čistě pokud o něco mi nejde, tak se nezlobte...mělo to bejt asi tohle: První sloka se měla zužovat, druhá pak zase rozšiřovat, třetí zužovat a poslední rozšiřovat...tak tohle se mi asi povedlo, ale nevím jestli je to tak hezký...podle mě ani né...no mrkněte na to, s hlavou dole čelím kritice...

Zmatená směs záhadných pocitů,

venku sněží, meluzína kvílí tu,

pocity záhadně zmatené,

řádky Tebou přečtené.

 

Řádky Tebou přečtené,

říkal jsi :\"Chci Tě pro sebe...!

\"jen pro sebe ať  nikdy snad  víc,

nepozná slastné lásky  ten špatný líc.\"

 

Nepozná slastné lásky ten špatný líc,

hvězd jako já v tvém srdci na tisíc,

pravíš mi:\"Jediná\", vždyť  vím,

osudem prázdná jako dým.

 

Osudem prázdná jako dým,

fouky, fouk a hned jsem jen stín,

jsem stinnou stránkou mého svědomí,

krok za krokem se můj stín krátí a zas násobí.


Gadeiros
05. 03. 2002
Dát tip
TIP

Bacil
25. 02. 2002
Dát tip
Tvar to má pěkný, ale vadí mi tam trochu vyčpělé metafory (prázdná jako dým), archaismy kombinované s dětským "fouky fouk"... je to takové stylově nejednotné, každý kousek jakoby přišel z jiné doby a říkala ho jiná osoba, víš? Pak se mi taky nelíbí germanismus "stinnou stránkou mého svědomí" místo "svého svědomí"... už Ti dál nadávat nebudu, našla by se tam i pěkná místa, ale... víš, mně přijde, že jsi nejlepší, když píšeš rovnou ze srdíčka a moc se nesnažíš o tvarové a jiné dokonalůstky... Tak už se na mě nezlob, nemůžu Ti pochválit úplně všecko :-))

Gastarbajtr
23. 02. 2002
Dát tip
zažít ťa raz na živo aspoň na celý život rozprávať sa spolu úplne bez slov.... *!

Kukulich
23. 02. 2002
Dát tip
pekny...tip...nejvic se mi asi libi posledni radek...=)

Shaker
22. 02. 2002
Dát tip
Tvar je opravdu pekny :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru