Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Arachnoflájová

25. 01. 2000
3
0
2902
Autor
Merle

Taková podivná, ale moje nutkání to napsat bylo silnější...

Hej ty tam, pavouče! Šedých sítí splétající... Dívej ten rej, světlomušky skotačící. Hej! To není potrava. Směj se jen směj. Raduj se pavouče! Krásy lačně sledující... Dotknout ses směl. Pohledy tvé lepkající zřel set očiček pár. Máš co jsi chtěl. Vesel se pavouče! Těš se z duše splývající, tišící tvůj hlad, radostně se kývající, (snad) na vlákně z hedvábí. Muška, co máš rád.
Merle
02. 04. 2002
Dát tip
řekněme většinou... :)

Merle
28. 03. 2002
Dát tip
Materula: to "další" je vždycky přijatelnější :)))

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
Mike: no v tomhle případě je to velice speciální a skrytá metafora, opravdu jen pro asi tři zasvěcence...

mike
20. 11. 2000
Dát tip
No čekal jsem od tebe něco trochu z jinýho soudku, ale nevadí. Myslím, že je to vcelku povedený (máš tu lepší - verši jsem nějaký čas nemohl přijít na chuť; jsem přeci jenom na ty jednodušší věci). Narozdíl od Yoricka si to v podání Buty nebo od Vltavy dokážu představit jen ztěží. Saša : :-))) - tak mě napadlo, možná to má málo ironie nebo takovýho něčeho, na co jsem od tebe zvyklej.

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Chtěla jsem sem cosi napsat, ale Šílenčina poznámka mě znejistěla ... Takže jen - to je příroda, udržuje rovnováhu a harmonii. Každý si na něčem pochutná :-))

leontynka
04. 02. 2000
Dát tip
vidím...snoopyho vizi..hihi... dlouhý vlas vem ho ďas... je to dobrý...ale... čekala jsem to z trochu jiného soudku.. ehm obsahu... ale je dobrá no... ty víš .... doufám ....tvá NEspolehlivá

snoopy
03. 02. 2000
Dát tip
vidím vlasy veliké, výše hvězd sahající..

Pavol
30. 01. 2000
Dát tip
DĚKUJI nutkání, že bylo silnější a žes to napsal:)

Yorick
27. 01. 2000
Dát tip
MERLE TO JE ONO! TO JE STYL!!! Naprosto vyvážené, nezatížené naprosto ničím! Ta báseň je zřetelně napsaná jen tak sama pro sebe, pro svět poezie. Kdybych měl jít dál (hudebně zatížený), dokážu si na to představit klidně šílený Vltavový videoklip nebo Sklepáckou ztřeštěnost, dokonce i Buťácký text.... Dají se odkliknout dva tipy?

Tanizaki
27. 01. 2000
Dát tip
když ho odklikne někdo jiný...
(aneb Yorick má pravdu) ***!

Merle
26. 01. 2000
Dát tip
ALOHA: nemám rád encyklopedie, to číslo sem seknul od oka :)
Ehm, no asi to nikdo nepochopil, tak jak jsem to myslel...
Není to vůbec autobiografická básnička, ne to teda není. A taky ten pavouk tu mušku má opravdu rád, sice na to jde po svým, ale má. Co je důležitější, tak i ona jeho - "těš se z duše splývající" a "radostně se kývající (snad)" ikdyž je tak trochu připoutaná "na vlákně z hedvábí".
No, aspoň, že se vám to líbilo... :-))

sidi
26. 01. 2000
Dát tip
Mě se to líbí. A protože mě nic rádoby vtipného nenapadá víc už neřeknu.

Šílená
26. 01. 2000
Dát tip
jé merlíku uplne vidím ty tvoje očíčka (které jsem nikdy neviděla) jak se smutně loudají kritikami a říkají si v duchu...ach jo ..nikdo me nechápe...ach jo:o))))
chlá chlá...

Jákob
25. 01. 2000
Dát tip
povedené

ALOHA
25. 01. 2000
Dát tip
Zaujímavé :-), ešte si si pozrel aj v encyklopédii,
aby si mal presne ten počet očí.. mušky, čo máš rád :-))))
+ ALOHA +

Saša
25. 01. 2000
Dát tip
Pavouček malý velký má hlad
mušku by slupnul fakt tuze rád
:c)))

polyhistor
25. 01. 2000
Dát tip
Nemám, co dodat - chtěl jsem napsat něco, ale na tohle se nedá - navíc bych musel citovat Sašu

Miroslawek
25. 01. 2000
Dát tip
Ty moje muško jenom zlatá ;o)))

Lampář
25. 01. 2000
Dát tip
Pavouci soukaj svý nitě
Z nich dělaj pavoučí sítě
Do těch sítí zachytí tě
Pak ti budou píti krev
(Od Sváti Karáska)
A smajlík ode mne... nenech se sežrat :o)

Prokletí
25. 01. 2000
Dát tip
brou chuť!
m.

Bibša
25. 01. 2000
Dát tip
Kdybys nebyl nahoře podepsaný, ani bych nevěřila, že jsi to psal ty, je to hezounké. A stejně věřím v dobrý konec, že se muška osvobodí a odporné pavoučisko umře hlady. A ať nikdo nesnaží prohlašovat, že pavouci přináší štěstí :-))))))

Saša
25. 01. 2000
Dát tip
No Bibšo !?! Copak Merle nepíše VŽDYCKY hezouhce ? :c))) A neboj, je to koloběh života - ostatně, co máš proti pavoukům, Bibi? Jsou to taková milá malá stvořeníčka - i když nejvíc na nich obdivuji právě ty pavučiny /nejraději ale když jsou pavouci mimo můj dohled/ :c))))))

Šílená
25. 01. 2000
Dát tip
merlíku ty jsi takový můj malý pavouček štěstí...nemůžu než se usmívat. Je sice opravdu "taková podivná" ale jsem ráda že to nutkání bylo v takové formě:o)))

Bříza
25. 01. 2000
Dát tip
ano - narozplozování savců je cosi kanibalského - ale jestli se cítíš pavoukem, potom Ti partnerky kudlankami - Bibenka milounká Ti přeje smrt hlady ;-) - já naopak co nejtučnější masařku, která Ti dá co proto ...

Sarken
25. 01. 2000
Dát tip
někdy jsem někde slyšela, že každý člověk se podobá nějakýmu zvířeti, takže ehmn...
jen si dej pozor, aby se ti do pavučin nezaplela vosa

zámek
25. 01. 2000
Dát tip
... líbí ... líbí ... líbí. Docela jsem opomenul smysl toho dílka /ale to ti myslím vynahradili všichni ti, kdo psali výše - promiň/, ale troufám si smeknout nad formou, jakou je to podané ... smekám. Moc se mi to líbí. Díky za inspiraci. Moc díky.
Zámek.

AZALIN
25. 01. 2000
Dát tip
Potěšen :-))) Mám rád pavouky...

Somalec
25. 01. 2000
Dát tip
Arachnofobie !!! Tos mě dostal, sakra, jsou tu všude...
Je to povedené, zvláště ty světlomušky, to je prostě geniální

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru