Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poděkování

25. 01. 2000
0
1
1350
Autor
Mamba

Je to zvláštní, jakou radost dokáže udělat jen jedno malé a zdánlivě obyčejné setkání s dávným přítelem...

Děkuji ti za to milé setkání za tvůj úsměv i radost v duši když jsme spolu seděli v "Tragedii". Je motivující, jak člověk opravdu ale opravdu potřebuje přátele. Ovšem těch opravdových je jen málo. A tak se těžko hledá. Ty ses našel sám. Nedávno jsem přebírala staré památky na různá místa a lidi a našla jsem tam i dávno časem zaprášený pohled od tebe. Dojalo mne to. Samozřejmě, holky pláčou. Ale někdy je to i z radosti. Třeba nad tím, že právě našli opravdového přítele.

1 názor

silvius
26. 01. 2007
Dát tip
Ano přátele opravdu v životě potřebujeme.

IVANOL
04. 02. 2001
Dát tip
..zdravím a vzpomínám..

Jákob
30. 10. 2000
Dát tip
viz Saša :o)

AZALIN
28. 01. 2000
Dát tip
I kluci pláčou.. ;-)

Merle
26. 01. 2000
Dát tip
Jo přítel, to je věc... Tak jako zlatokopové na Aljašku vyražme, směr svět, a to by v tom byl čertík Bertík, abychom nějakýho přítele nevykopali.. :-))

Daimon Terr
26. 01. 2000
Dát tip
Stále hledám ... Ji ...

Bibša
25. 01. 2000
Dát tip
Hm,znám to, jako když přijdeš do ztrát a nálezů hlásit ztrátu přítele a srazíte se u pultu :-)))) je krásný zážitek, moc přeji, ať se teď neztratíte !

Saša
25. 01. 2000
Dát tip
někdy stačí i jen "Zdravím a vzpomínám"
aby se člověk necítil tak strašně sám
... :c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru