Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozednívá se

28. 06. 2014
2
3
528
Autor
smokrew_b8ie
Máme stejně Rozednívá se. Na prázdném kole, zpívajícím městem. Cizí lidé v mé krajině. A to slunce! Z nějakého důvodu se najednou znám jen s blázny. A těch je pár. Jak počítáme čas? Čím měříme roky i vzdálenost? Na koho se usmíváme, na co se těšíme, co nám pomáhá? A co dělá radost. Krásu ale poznává každý jako krásnou. Polykám vlastní slova. Tichá vytrvalá prázdnota objímá břehy mého pokoje. V krajině ticha, na hranici příboje. Řeknu, místo dobrý den. Neplakejte, tolik Vás miluji, Christiane. Otevírám okno. Píská mi v uších po celém tom dni. Mám tempo plavce ze zpomaleného filmu. Řekni mi co mám dělat, prosím.

3 názory

Santi€
31. 10. 2014
Dát tip

taky mi k uchopení něco chybí. ale vždycky z tvých textů cítím hodně silnou náladu, podkres.


takyže ano :) olinova.mysteria.cz

Makoves
29. 06. 2014
Dát tip

Zvláštní poezie. Pěkná, ale mám pocit, že něco před ní chybí. něco jako uvodní kapitola. Jakoby to byla až třetí, nebo čtvrtá báseň z jednoho velkého souboru.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru