Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rukojemník

01. 03. 2002
5
0
1570
Autor
NoHead

\"Do pekla s Platónom láska je v dotyku.\" NH. \"Tu je moja dlaň a som na nej celý. Vezmi si ju a drž.\" NH.

Ruka

v ruke

jemne skrytá

radšej

sa Ťa

neopýta.

V Tvojich

vlasoch

šifry lúšti

prečo

Ťa nevie

a nechce pustiť.

 

Ten

opojený

rukojemník.

Ja.


NoHead
20. 06. 2002
Dát tip
Ale Sis, vsetky dotyky su vo svojej podstate rovnake (teda ak to nie je dotyk pastou do zubov). V kazdom sa skryva to co citis. Laska. Rozdielna, ale vo svojej podstate rovnaka. A neha.

Sýkorka
20. 06. 2002
Dát tip
To áno, ale každý z tých dotykov je veľmi konkrétne adresný. Nedá sa niečo napísať pre jedny ruky a potom to stotožňovať s rukami inej. Stále sa mi tá báseň strašne moc páči!!!

NoHead
20. 06. 2002
Dát tip
To je v poriadku, aj mne sa paci :o))), ale stale celkom nechapem, co mas proti tomu citatiku v prologu. Jasne ze dotyky su adresne, tazko sa "neadresne" dotykat. Basne a hlavne slova uz ale az tak adresne nemusia byt. A ked niekomu povies "milujem ta", uz to nikomu nikdy nezopakujes? Nevravim, ze dotycne slecny su rovnake ani ze citim k jednej aj druhej to iste, ale tie slova vravia to co chcem povedat. Chcel som to vraviet vtedy a chcem to vraviet teraz (resp. prveho marca, no ... nie ze by dnes ... ale nic ...). Ziadne ine spajanie tam nie je, oukej bejby? BTW: za tie HH mas moj uprimny obdiv, teda nielen ty (ale najma) ale cele vase zoskupenie. A do buducnosti zelam trochu lepsie publikum a drzim palceky. PS: a nehadaj sa :o)))

Sýkorka
07. 05. 2002
Dát tip
Počuj, teraz mi napadlo, že ten prológ predsa nemôžeš spájať s dielom. Majstre :o). Vieš, každý z tých dotykov je, bol a bude INÝ už vo svojej podstate. Jedna z mojich najobľúbenejších.

Mythus
19. 03. 2002
Dát tip
normálne mám pocit, že táto báseň žije...a asi aj zo života je...nie asi, ale určite...a taký pocit na vybuchnutie, že sa nesmie spýtať...ale inokedy...možno

tanganika
08. 03. 2002
Dát tip
a nech lusti Ja. dalej...

Sýkorka
04. 03. 2002
Dát tip
Nádhera!!! Len... Proste si ma dostal. :o) :o*

montyjack
01. 03. 2002
Dát tip
;)

Princessx
01. 03. 2002
Dát tip
:))))

Pepo
01. 03. 2002
Dát tip
**

Dabi
01. 03. 2002
Dát tip
Aké pekné...:) Můj upřímný t*

miklunka
01. 03. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru