Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víc než tři tlačítka aneb jak se na svět dívá hrnek čaje

10. 03. 2002
10
0
2194
Autor
Reistlin

Co člověka nenapadne při snídani..... Tentokrát trochu jinak

 „Nazdar skleničko! Jak se vede?“

„Ale docela to jde, zrovna se vracím z manikúry. Taková pohodička. Teplá voda, bublinky, pokecám s kámoškama a vůbec. Jenom když tě pak vytáhnou ze dřezu, je ti drobet kosa. Nemám ráda okapávání! Jako by tě nemohli votřít! Ty lidi sou hrozný. Jedna moje známá „chodí“ často do myčky. Taková škoda, že nemáme myčku, kam se hrabe dřez! Tady je taková tma. Já chci zase ven!!“

Dvířka kredence se pomalu otevřely a dovnitř pronikla naslepo šmátrající ruka.

„Hej, sem pojď!“

Sklenička se ovšem namáhá zbytečně. V zápalu boje zase zapomněla, že jí lidi prostě neuslyší. Ruka vypadá, že si to najednou rozmyslela a provádí taktický ústup. Dvířka se zase zavírají.

„No tak to vidíš. Ty hrnečku, nejsem ošklivá?“ (klasický skleničkovský problém, ach jo:-)

„Jak tě tohle mohlo napadnout?! Vždyť si tady teprve měsíc. To jsou ty nejlepší léta! Mladá, bez škrábanců nebo naštíplých okrajů a navíc s krásným zeleným proužkem.“ (Škoda, že se sklo neumí červenat.)

„Vážně? Ty to říkáš určitě jen tak. Tak proč sem furt vevnitř. Ty seš pryč skoro každý ráno.“ „To máš tak, já jsem v sobě za celou svojí varno – skleněnou kariéru neměl skoro nic jinýho než horkej čaj (občas je ještě s cukrem nebo citronem, ale to je tak všechno). Víš, jak už mi to leze „krkem“? Kdežto ty máš v sobě každou chvíli něco jinýho: vodu, šťávu, studenej čaj, colu, džus nebo třeba víno.“ (Je fakt, že víno si do obyčejný skleničky dává jen barbar, ale to bych jí asi říkat neměl.) Já sem ještě nikdy nebyl nalitej!“

„Vážně ne? To mě nenapadlo.“

Dvířka kredence se znovu otevřela a tentokrát už ruka míří přesně.

„Tak se měj  hrnečku, já mizím.“

V úzký mezírce dovírajících se dveří sem vám na stole uviděl flašku vína. Barbar.......

 

Ó pardón, já jsem se vám vlastně ještě nepředstavil. Jsem velký tmavě modrý hrnek na čaj bez nápisů za 65 Kč. Kafe si do mě můžete taky dát. Pravda, sem bez ucha, asi tak před deseti dny do mě totiž někdo strčil a já jsem spadl ze stolu. Těžký život hrnku.

Sklenička odešla.....  Mimochodem, všimli jste si, že jsem se jí zeptal, jak se má a pak skoro celou dobu mluvila ona? A to téma....... :-) Ale dost útoků na křehčí kolegyně. Tak mě napadá, včera ráno sem stál na stolku se spoustou žhavýho čaje a vyslech sem si takovou zajímavou epizodku. O co všechno mi hrnky přicházíme..........

 

 

„Jak ste se vycpali? Ale jo, docela to šlo.“ Jak takovej spánek asi vypadá? Celou noc jenom stojím v kredenci.....

Prožil sem u týhle rodinky už nějakej čas, takže mě nepřekvapuje, když si ze sebe ti dva starší, prej se tomu říká manželé, neustále dělají srandu – podle jejich slov, co byste chtěli po třiceti letech. No a ten třetí, syn, si pro jistotu tropí srandu z obou. Správná rodinka no ne?

Manželka:„Milo, napiš mi to číslo do mobilu, já už zas nemám kredit a neumím to.“ (Zajímavá myšlenka na úvod :-)

Mamčo, jak má něco víc než tři tlačítka, tak si ztracená...... známá rodinná pravda.“ 

 Manžel: „Puč mi to.“

Nikdy sem nepochopil, k čemu se lidem může hodit tak malá blbost. Pořádně do toho nic nenalejete a když už tam něco je, tak to vlastně úplně zničíte. Prostě hrnek na jedno použití. Tak tam psal číslo. Odeslat, potvrdit, smazat. Ne že bych se v tom vyznal, ale už sem to několikrát takhle viděl. A pak to přišlo.....

Poprvé v životě sem vám uviděl baterky. Já sem si je sice představoval jinak, ale takhle vyvalený oči musej stačit i v tý nejhlubší tmě. Manželka evidentmě zapomněla něco smazat.

„Lásko, miluju jen tebe. Tonda“ Čas příchozí SMS: 2:30 am.

Všichni, včetně mě, sme se skvěle bavili, jenom manželka ne. Tak Hudec? Hmmmm. A ty mi vyčítáš, že chatuju z ženskejma.

„Ale to vůbec není, tak jak myslíš.....“

„A já ti to přeju, další smích.“

„Ale to je jen takovej mladej kluk....“

Eště navíc....., mámo, to si budu pamatovat....

„Vy ste voba hrozný!“ Dyť to vůbec není důležitý......

No řeknu vám, vypadalo to hezky.

Zase stojím na stole plnej čaje. Manželka dneska zůstala sama doma. Asi tak kolem poledne přišla zajímavá SMSka: Co dělá Tonda? Můžeš ho pozdravovat:-)

Dlužno dodat, že byla doma opravdu sama.

Ani hrnek si nakonec nežije tak špatně:-)


Reistlin
31. 03. 2003
Dát tip
Děkuji:-) Opravdu mě to napadlo při snídani:-)

Neewoa
29. 03. 2003
Dát tip
To je fakt úlet:))....toto ťa napadá pri raňajkách...?:))

To je pěkný, vtipně napsaný, prostě tip.

Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
jeeee, je to šikovný:-))

blázen
24. 04. 2002
Dát tip
:))) *

Merlita
17. 04. 2002
Dát tip
JAK SE VÁM TU DAŘÍ, DRAHÉ KUCHYNSKÉ NÁDOBÍ :O) UTOČÍ NA VÁS STÁLE VIRY? TAK TO RADĚJI RYCHLE PRYČ! MERLITA

Merlita
29. 03. 2002
Dát tip
Na to jsem měla narazit dříve. Díky za pousmání. Já věděla, že umíš skvěle psát! aneb Pochleby pochleby a tip !

Afaia
28. 03. 2002
Dát tip
Je to fakt dobrý!:o)) Pár řádků ,co vykouzlí úsměv na tváři...:o))

Dabi
24. 03. 2002
Dát tip
Tohle se Ti povedlo ! :o) Máš můj t*

Aenea
14. 03. 2002
Dát tip
Moc hezký a neobvyklý nápad? Jak Tě napad? Máš ode mě TIP za takovou zajímavou 'blbůstku'. ;-))) PS: Dík za kritiky. 8-))

Toxman
13. 03. 2002
Dát tip
První pulka se mi libila o hodne vice, presto je to ovsem zajimave :-) Prokleti: Jeste porad ses nerozhdl/a co vlastne jsi ? :-)))

Prokletí
13. 03. 2002
Dát tip
Toxíku, už dávno: jsem nedefinovatelný organický sliz... helejte, zavolám Ti sem osůbku, co to potvrdí... viď, Bloncí? ;o))))))))))))) m.

Prokletí
12. 03. 2002
Dát tip
ooo, není zač, ale my....... Ti stejně nic nedáme ;o))))))) m.

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
Znáš to: Autogramy až na letišti, jedu autobusem:-)

Prokletí
12. 03. 2002
Dát tip
blé, ale líbat se nebudem, soudružko Brežněvová ;o)))))))) m.

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
A já se na ten ruskej způsob loučení tak těšil :-)))

Prokletí
12. 03. 2002
Dát tip
nejde to, mám brebery ;o))))))))))))))))))) m.

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
Jakřikáš;-)

papouch
11. 03. 2002
Dát tip
jůů já mám hrnek s papouškem, musím se ho zeptet, co na to říká :-) Píp

Tajta
11. 03. 2002
Dát tip
Dost mě to potěšilo, po všech těch rádoby hlubokomyslných...konečně něco miloučkýho.

Tajta
11. 03. 2002
Dát tip
Eště sem zapomněla na *!*.

zoo
11. 03. 2002
Dát tip
Pěkný. :-)*

Amanda
11. 03. 2002
Dát tip
Kraaaaasny Raistlinku fakt supeeeer moc libi... doufam ze podle skutecne udalosti... hih :-))*

Reistlin
11. 03. 2002
Dát tip
Díky moc vám všem:-)

Prokletí
10. 03. 2002
Dát tip
jééééééé, to je pěkný... první 1/2 kíďo do Písmáci dětem... na zvbytek ale hvězdičku a policajta za záda... hezký, díky ;o) m.

Reistlin
10. 03. 2002
Dát tip
Policajta? Nechňápu? Jinak dík :-)

Prokletí
10. 03. 2002
Dát tip
já snad jo? hň hň......... ;o) m.

myrinda
10. 03. 2002
Dát tip
jee tohle je pekny :-))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru