Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec srandy

26. 05. 2015
2
1
689
Autor
amoresperros

 Bylo ji 15 let, když si konečně uvědomila, že jak se bude mít v budoucnu, záleží jen a jen na ní. Právě teď, když je mladá, tvrdohlavá a hlavně náladová, zajímá ji jen dobrý sex, bez kterého nemůže existovat moc dlouho. Její černá minulost ji neustále pronásleduje, i když dostala šanci, vrací se kvůli rodině do starých kolejí zpět...    

 Začíná 1. hodina na nové střední škole, je nadšená že se sem dostala, spousta uchazečů možnost studia na téhle škole nedostalo, měla štěstí, vždyť je to pomalu kriminálník. Co tady vlastně dělá? O čtyři měsíce později ji vycházelo vyznamenání, byla jedna z nejlepších, začala dostávat práci navíc a to byl od učitelů, kteří mysleli že to zvládne krok vedle. Jako naschvál se to u ní doma dost posralo, nenávratně. I když je přes týden na internátu, výkendy ji dostávají do depresí. Začala hulit trávu, zkusila si pervitin, opilá ne jednou svírala v ruce nůž, připravená se zabít,ale na to neměla odvahu (zatím ne). Škola ji začala čím dál rychleji přerůstat přes hlavu, neměla prachy ani na zasraný jídlo, protože doma jim byla u prdele. Pár zmrdů se ji začalo posmívat, že je socka. Vzdala to, s kanistrem v ruce vyjela výtahem až na poslední patro internátu, povedlo se ji na recepci ukrást klíče od dveří, co vedli na stechu, zapla kameru, kterou namířila na sebe, položila ji. Pomodlila se ke svému pánu, zapálila si poslední cigeretu. Otevřela kanistr s benzínem, vylila ho na sebe celý a škrtla...

                Ti co viděli pád té hořící holky z 9. parta, radost asi neměli...               


1 názor

no jo

jenže tyhle kroky

vedle

se stávají denně

a velmi často

 

nikdo nechápe


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru