Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NARUBY

20. 03. 2002
2
0
2108
Autor
Gorgona

TAK JSEM TEDY ZVĚDAVÁ,JESTLI NĚKDO POCHOPÍ POINTU.

Rána jsou pro mne krutá

Vrána mě probouzí svým křikem

Zbytky alkoholu mi slepily ústa

Požitky jsem už zapomněla

Do rukou beru prázdnou sklenici

Parukou stírám si make-up

Pouštím si vanu plnou horké vody

Zkouším si oholit nohy

Voda se zbarvila krví

Škoda. Mohlo to být všechno jinak.


6ak
02. 04. 2002
Dát tip
je tak dal:) moc gut, moc pekne

Vio
02. 04. 2002
Dát tip
jaja funguje to... TIPík

hurricane
21. 03. 2002
Dát tip
Taky se takhle občas často cítím, snad zklamání ? realita ? tvrdé vystřízlivění snad spíše ze sna než z alkoholu,....prý nemá pointu - snad úmyslnou,ale spoustě čtenářům má snad co říct.

papouch
20. 03. 2002
Dát tip
papoušek nepochopil, na papouška je to moc složitý... A nohy si nehol, ty chlupatý jsou prej náruživý... :-) nojo, papouš všechno zlehčuje :-)

Gorgona
20. 03. 2002
Dát tip
To jo. Proč by měl člověk psát jen o tom co prožil. Já se přece každý den nevracím alkoholem svedená až do bezvědomí a už vůbec si v opilosti neholím nohy. A ono to vlastně žádnou pointu nemá, jde jen o uspořádání rymu. Tak! :() - jéééééééé to je žába..:)

Gordok
20. 03. 2002
Dát tip
Já to chápu :))) Krutá jsou pro mne rána Křikem svým probouzí mě vrána ...

Gordok
20. 03. 2002
Dát tip
Materula : Holka neš'tastná ... Po prvním čtení se zdá být báseň nerýmovaná. Však název její zní NARUBY. Tudíž si jí přečti naruby a poznáš, že v podstatě rýmovaná je :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru