Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studená peřina nehoří

18. 10. 2016
9
16
1110
Autor
Hugo Ramon

bráníš se sama sobě
rozpustile
zběsile

jen krunýře štěstí
jen olíznutí víry
jen střepy
a díry

hyneš
v každém okamžiku
bytí
žiješ
ve všech záblescích
smrti
 

(10 světelnejch cm od prošmajdanýho střevíce)


16 názorů

Super věc. Můj šálek něčeho.*Máš zřejmě cit pro expresivní reflexe!


Hugo Ramon
27. 10. 2016
Dát tip

děkuji :-)


oleandr
26. 10. 2016
Dát tip

povedené

 


Hugo Ramon
20. 10. 2016
Dát tip

Jsem poctěn :-)


Whitesnake
19. 10. 2016
Dát tip

zajímavý... jako výčitka podaná en face...v tomto druhu poezie je potíž, že buď působí jako předčítání z vlastního deníku, anebo jako "bičování" sama sebe  a bližního svého jedním vrzem.

Tohle je ale pěkná miniatura, být to o pár řádek delší, tak je to rozmělněné a nepotřebné... s tipem


Hugo Ramon
18. 10. 2016
Dát tip

Početl jsem si komorní melodrama v titulní roli s primabalerínou careful. Měl jsem již tu čest setkati se s madame Opatrnou a nechal se zlákat na vějičku logické disputace. Marně jsem šeredil prohýbáním podlebečních závitů. Ovšem zaujala mě nevyžádaná reakce zmíněné censorky našich pocitů. Ta holka je sice pokrokově pošetilá, ale cítím z její jednooké střelby do vybraných hnízd nezlomného bojovného ducha. Takové Don Quijotské nadechnutí. A v neposlední řadě i slzu něhy.


Hugo Ramon
18. 10. 2016
Dát tip

Doufám, že jsem neurazil :-)


Hugo Ramon
18. 10. 2016
Dát tip

Skvělýýý, ty se mi líbíš Emanueli. Žiješ!


Hugo Ramon
18. 10. 2016
Dát tip

Lavíroval jsem min u jednoho výrazu - tak jo. Metamorfóza je přeci jen prospěšná :-)


Hugo Ramon
18. 10. 2016
Dát tip

Vidím, že Emanuel je ryze technický motýl bez imaginace :-)))) možná lepší číst recepty v jiné rubrice ;-) ne, hodně štěstí


Zbora
18. 10. 2016
Dát tip

Umíš hezky pracovat se stavbou textu. Oceňuji úspornost - schopnost vyjadřovat se krátce - "nevykecávat se v básni". Co mi nesedí je přílišná expresivnost textu, plného silných slov. Osobně bych v tomhle ohledu zvolnil.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru