Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pí mák

28. 11. 2016
0
2
293
Autor
Michal Té
barokní přísliby
v jednotě opeřenců
malý Budha duhu seje
srpem svornosti
 
tašky se sypou
musíš vzít další kšeft
milenka bodne
podlaha prosklená
 
slastmi zaslepená
roztáhni vejíř
fén na prahu Gobi
písek za ráfkem

2 názory

Michal Té
29. 11. 2016
Dát tip

Tzv. intelektuální poezie, to jsem ještě neslyšel. Jaká je ta druhá? Lidská, srdíčková, květinková, špona ze soustruhu v bělmu zatočená. Béďa se může psát i s jedním dé, na toto téma jsem se zůčastnil konference v Jeruzalému. 

Píšu spíš věci bez významu, jsou to jen ornamenty ve vitrážích temných katedrál. Brumlající bahno za devět pětek na hodinu.

Ale díky za čas, pokusím se přiblížit mainstreemu.


snake_01
28. 11. 2016
Dát tip

Když se autoři snaží psát tzv. intelektuální poezii, není pro ně dobrou reklamou, když neví, jak správně napsat slovo Buddha. Text to pak doslova sráží do kolen.

Jinak: nebýt zařazení pod téma Erotika, nedávalo by mi to vůbec smysl. Takhle jsem schopen nalézt v tom určitou linii. Oceňuji snahu o tvorbu neotřelých metafor, ale pro mě osobně (a připouštím, že to nemusí být objektivní názor) je to až příliš mnoho luštění a až příliš málo významu.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru