Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

osudové setkání

08. 12. 2016
0
5
470
Autor
michaela07

bb

Jsem modrá duha nad krajinou
Jsem tichý stín tvůj, pod hladinou

Jsem tiché slovo ve tvém srdci
Myšlenka, co pootočí
svět tvůj, ve kterém toužíš zůstat

Úsměv ti však zdobí ústa,
když v krajině neznámé
čekáš až se poznáme.

Léto voní kůrou stromů
tvoje tvář, pak cestou domů
v myšlenkách mě doprovází.
Toužíš zůstat- neodcházíš.

Tvoje oči tančí s mými,
pod hvězdami třpytivými
chci se dotknout tvoji touhy
teplem co mi z dlaní proudí


5 názorů

michaela07
10. 12. 2016
Dát tip

Díky moc za názor! Ač kritické, zajímají mě všechny. Budu ráda až něčím zaujmu i vás. Do té doby mě nešetřete :) Je to moc zajímavé a vážím si toho!

Stalo se ti, že někoho potkáš a proběhlo ti hlavou, že se znáte i když je to tak není. Koukáte na sebe , a pak vystoupíte a každý jdete jinam. Ještě 5min nad tím pocitem přemýšlíš a pak mávneš rukou a zapomeneš na to. ta báseň je právě takový podobný pocit ...Trošku jsem si na 13 připadala :) pravda :o)

 

M.


Luzz
08. 12. 2016
Dát tip

připadne mi to jako poezie, kterou píšou třináctileté holky... přečetla jsem sice, ale už teď vím, že za hodinku si na to ani nevzpomenu. 

nic nápaditého, nic, čeho by se dalo chytnout, žádná zajímavá nebo alespoň vtipná metafora... rýmy jako stromů - domů, krajinou - hladinou tomu taky moc nepřidají.

ale třeba to bude příště lepší.


Je to taková rýmovačka... první verš se mi líbí. Ale celkově to trpí malou slovní zásobou. To jsou všechno naprosto obyčejná, tuctová slova. Z tuctových slov jsou tuctové básně. A ostatně i tuctové rýmy.

Je to jako by sis vzala tempery a malovala jenom tím, co dostaneš z tuby - barvy nemíchala.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru