Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je tolik lásky

22. 01. 2017
13
14
1584
Autor
Dodola

Rodičům, kteří nikdy neudělali výchovnou chybu, a dětem, které nikdy nezklamaly, to není určeno.

https://youtu.be/bC-3rnv_b3o?t=114

Je tolik lásky

která nikdy nepronikne ven

řekl Malickův otec

 

A proto je tolik poezie

která nikdy nepronikne dovnitř

 

A přece je tady -

v zákopech

kde jsme doposud vždy přežili

na rozdíl od tolika jiných

v dusivém objetí těch, co nepřišli

pochváleném obědě

smítku smeteném ze zad

a na jiných vrakovištích

malinkých křížů našich spoluzrození                                   

ve válce slepeckých holí

 

 

 


14 názorů

RUZIGEL
16. 01. 2018
Dát tip

Závažné téma, dobře napsáno.


Dodola
31. 08. 2017
Dát tip

sepotvkorunachstromu: dík za ocenění :-) 


pro mě výborné


srozumeni
03. 07. 2017
Dát tip
***

supizmus
31. 05. 2017
Dát tip

Ten úvod je fantastický... Díky za to!


To je někdy život...

Dodola
28. 04. 2017
Dát tip

Díky, Dělnický básníku, chtěla jsem tím vyjádřit spíš jen naši slepotu, ubližujeme si ze slepoty, děláme to nechtíc, nevědomky. Paradoxně nejvíc právě těm nejbližším, asi proto, že jsme nejvíc provázaní. Máme vzájemná očekávání, která prostě nedokážeme splnit, protože máme zároveň svou svobodu, která s tím očekáváním druhých koliduje, někdy víc, než bychom chtěli. Aspoň tak to pociťuju...


Až na ty hole super, nevím, úplně přesně, jak je to myšleno,být slepí a ještě muset bojovat, to tak nějak patří k zoufalství.

Dodola
18. 03. 2017
Dát tip

Jo, ono je to složitější, někdy je tam obojí...


Štírka
18. 03. 2017
Dát tip

Ano,  Neválčit slepeckými holemi ...dávat lásku


Dodola
24. 01. 2017
Dát tip

Ale ukecané to fakt je, když to zpětně čtu, takže zředěno


Dodola
24. 01. 2017
Dát tip

Na youtube jsou trailery k filmu, který mě k té básni inspiroval, konec měl být naopak vygradovaný, no nepovedlo se, ale dík za zpětnou vazbu.


Luzz
23. 01. 2017
Dát tip

mně se líbí začátek, ty první dvě stručné části, ale asi bych se obešla bez "řekl Malickův otec" - samo o sobě to čtenáři asi nic neřekne (i když předpokládám, že v tom odkazu na youtube je odpověď, ale ne každýmu se na to chce dívat... osobně většinou nemám moc ráda takový ty doprovodný videa, obrázky a podobně... text by měl mluvit sám za sebe a ne si pomáhat něčím dalším... jen můj názor)

zbytek je docela zajímavej, i když mírně ukecanej, a ke konci to (pro mě) ztrácí na intenzitě - asi už je těch míst, kde se "to" skrývá, příliš...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru