Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Deset let života

15. 03. 2017
0
0
590
Autor
Gustavo

Deset let života

(9.11.2016, pátek večer)

Na stole patery Lidové noviny z posledního týdne, hrnky od čaje, odstřižky barevných papírů a nálepky z Kauflandu)

(účastníci debaty –Ing.Martinovský, František Martinovský, t.č. v tercii)

 

Ing. Martinovský:"Franto, co děláš?"

František Martinovský hledí do obrazovky počítače:"Hraju."

Ing. Martinovský:"A co hraješ? Nechtěl bys raději dělat něco jiného?"

František Martinovský:"Hraju World of Tanks. A co bych jako měl podle tebe dělat?"

Ing. Martinovský:"Třeba si něco číst."

František Martinovský:"Hm, někde jsem četl, že člověk deset let života stráví myšlením na nic."

Ing. Martinovský s úsměvem:"To je zajímavé. A kolik myslíš, že strávíš myšlením na nic ty? Mně se zdá, že mnohem víc."

František Martinovský odtrhne pohled od obrazovky počítače:"No dovol?! Já hraju hru!"

Ing. Martinovský:"No, právě, vždyť to říkám. Já mám dojem, že jsi myšlením na nic už sis svých deset let vyčerpal, ha ha... A co se jako stane, když přestaneš hrát?"

František Martinovský po chvilce přemýšlení:"Něco."

Ing. Martinovský:"Ne, Franto,  já ti řeknu co se stane...nestane se nic."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru