Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvor, tvor!

10. 02. 2000
5
0
750
Autor
ALOHA

Vyvíjam sa k nezrozumiteľnosti.
Mučím vás prijať hudobniny.
Nemám ambície
hrám bicie

ALOHA s netvorom :-)

V ok-ne se-dím a ča-kám,
ke-dy mú-za ma kop-ne ko-neč-ne
Ná-dej však strá-cam, bo viem,
že ne-ľah-ko je bá-sni-kom stať sa.


***


Stanem sa čitateľ, nech žije zmena
Odišla múza, ľahká to žena 
Šampusu svit v bublinke sliny,
len prázdna niť na zošit iný.


Koniec básnika, ktorý nevie piť, strieľať, ani viazať slučky :-)


vajda
26. 11. 2002
Dát tip
..ka ko fó nia...

Naso
03. 06. 2001
Dát tip
Tip za invenčnosť, sebareflexívnu ironickú kritiku, opis momentálnej nálady, pochopenie nevernosti múz, atď, atd...

ALOHA
06. 10. 2000
Dát tip
Naja, ďakujem ti, mne sa tiež páči viac čeština, lenže s tým čudným zobákom, ktorý mi narástol dakedy robím Ramone a Helene hanbu :-)

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Skvele dilko. I presto, ze se me cte slovenstina moc spatne (muj nazor je, ze idealni by bylo slovensky jen mluvit a cesky jenom psat ;=)) asi si prectu i dalsi a dalsi a dalsi ....

Prokletí
20. 08. 2000
Dát tip
*double tvor: sranda, jen...jsem asi hloupé zvířátko, ať pátrám jak pátrám, nemůžu přijít na význam slova slučky.../Bo) m.

Kangi
18. 05. 2000
Dát tip
Toto je první tvoje báseň, která se nějak nelíbí, teda vlastně líbí, ale narozdíl od těch ostatních ji nedávám TIP P.S: můžu pouze závidět tvůj přístup ke světu ...

ALOHA
18. 05. 2000
Dát tip
Kangi, máš pravdu, je to somarina. Lenže vtedy ešte nefungovala kategória blbůstka :-) Dikes Kangi, máš také sladké kandované meno :-) ALOHA

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Chichi, to je sqělýýýý! Já zkusím taky otevřít okno, snad nevypadnu!:-))

Sly
08. 04. 2000
Dát tip
jééééééééééé))))))))

Jákob
15. 03. 2000
Dát tip
*

Krtek
24. 02. 2000
Dát tip
Neboj, bude z tebe basnik. Mozna uz je ;-))

PS
24. 02. 2000
Dát tip
Merle, nejlepší slova jsou Frenetův repér!! :o)

Lampář
15. 02. 2000
Dát tip
Dodalas mi optimismu / pochvalim Te a hned zmiznu :o)

B.Ezejmenij
14. 02. 2000
Dát tip
:) když wykouknu z wokna wen...

Daimon Terr
13. 02. 2000
Dát tip
Líbivé ... A zajímavé ...

Anonym
12. 02. 2000
Dát tip
-> sidi :)

zolli
11. 02. 2000
Dát tip
:o))))))) ALOHA HA HA HA
ja mam nekdy chut skocit, kdyz ta moje múza přijde a přečtu si po sobe ten výplod.

Lyryk
11. 02. 2000
Dát tip
:-(((( :-))))))))) Tebe mám rád a nezáleží na tom jestli se cítíš být básnířkou nebo čtenářkou, život je tak těžký a ambice jsou neštěstí navíc.

Saša
11. 02. 2000
Dát tip
Ambice jsou jedním ze schodů vedoucích na vrchol zvaný úspěch - nevzdávej se při prvním selhání serveru (vždyť je to jen kus techniky, ty jsi přece víc!) ... :c))))

Nevím sice, co jsou to "slučky", ale jinak líbí. :))

ALOHA
11. 02. 2000
Dát tip
Vy ste milí, ďakujem , ja som to napisala zo srandy. Šílka, to vtedy, keď si Astrálku poverila, že má rýchlo zložiť niečo veselé ( chcela ti opraviť náladu po tých zvieratkách.. ) Lenže len čo som vymyslela jednu veselú prvú pomoc, spadol server. aloha :-)

ALOHA
11. 02. 2000
Dát tip
zolli, ty predsa píšeš pekne !
Lyryk, život je ako páperko, keď si v perinke, ale len čo vstaneš, musíš sa pretláčať vzduchom dopredu, že ? :-) dokonca dakedy aj hore schodami, ako vraví Saša :-) No úspěch je akési čudné slovo. Je v ňom spěch, a ja sa radšej motám v minulosti..
bebitka, slučky sú oprátky :-)a..

Merle
11. 02. 2000
Dát tip
Tak tohle mě dostalo na kolena... teda dostalo by, kdybych neseděl na židli :-)))
Otvorila jsme okno, a ňom byl Písmák :-))))))
to nemá chybu. víc něž tip nemůžu dát, stejně jako neznám větší slovo, než kvadrofrenie ;-)))

Šílená
11. 02. 2000
Dát tip
sestřičko!!!!!!!!:o))))))))))))
s tím oknem a písmákem si mě dostala stejně tak jako Merlíka...je to JE TO...!!! nemohla by si žít u nás...ty jsi takový elixírek který by se měl brát pravidelně:o))))

Bříza
11. 02. 2000
Dát tip
+++ Bř+++

sidi
11. 02. 2000
Dát tip
ALOHA, keby si nebola taká éterická, tak by som ťa s chuťou zožral.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru