Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní pláč

11. 02. 2000
0
0
1279
Autor
Mamba

smutním, když má přijít zima.

Rozfouká ti vítr vlasy zkus si najít svítání nepoplaš si všechny kosy neuslyšíš zpívání Rozehraje smutku píseň listí, co už opadá ucítíš tu starou tíseň květ, co s ní ti povadá Mráz tu bude každou chvíli namaluje obrázky zamrzne i potok líný nenasbíráš oblázky Krajina zas bude bílá neuslyšíš trávu růst nezatančí žádná víla budeš držet zimní půst.
Jákob
30. 10. 2000
Dát tip
nová zima už je na dosah .... tak snad nebudeš smutnit ?

AZALIN
13. 03. 2000
Dát tip
Zima už přece končííííííí!!! A nemyslím jenom roční obdobíííííí!!!! :-)))

Mamba
22. 02. 2000
Dát tip
opravdu pěkné pokračování. Moc děkuji za slova...

Saša
16. 02. 2000
Dát tip
Proč podzim krásný zdá se mi?
Rozkvete všemi barvami!
Nejenom zelená, žlutá a hnědá
ja tu i červená sytá i bledá
je tady černá a taky šedá
najde je všechny, kdo dobře hledá ...
:c)))

Šílená
15. 02. 2000
Dát tip
merle nééééé prosím prosím buď svůůůůj!!!!!! nejdřív pivo pak lyže...ach jo...

Merle
14. 02. 2000
Dát tip
dříc jsem ji nesnášel (zimu), teď ji snáším, a zítra... zítra se třeba přemůžu a koupím si (fuj) lyže... :-)))

Šílená
12. 02. 2000
Dát tip
jé ja jí také nemám ráda...ale jako slečna Pollyanna
najdu v ní něco krásného...třeba...že by nevznikla tahle jednoduchá hladivě smutnivá básnička.
*líbíš*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru