Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZDRAV VSEM

09. 04. 2002
3
0
1410
Autor
Pluto

Jelikoz tady posledne moc nechodim, chtel jsem jen pozdravit vsechny zname duse, a rict Vam, ze je moc hezke, kdyz se clovek vrati, a nekdo jej pozdravi...

Jsou tady jmena, ktera se meni, jsou tady jmena, ktera tady snad i spi. Vcera jsem zde prisel jen nahlednout, a pozdravilo mne mnoho lidi, ktere jsem v zivote nepotkal. Jen  spolu sdilime nase myslenky, a snazime se zit.

 

 

Je to vzdy jen par slov, par poznamek, a dovede to ohrat na cely rok.

Nekdy neni treba zpivat o lasce, kdyz vime jak milovat.  Nekdy neni treba prokrikovat svetem, jake mame pratele, kdyz si na ne ani nevzpomeneme.

 

Mne staci vedomi, ze vlidne duse jsou a budou, a i kdyz se nevidime kazdy den, ze se pozdravime, a poprejem si hezky den.

 

Vetsinou nase tvare jsou anonymni, taky nas vek i vzhled je tajemstvim. Ale aspon nejsme ovlivneni nazory sousedu, modou, ci jinyma banalnima predsudky, proste nediskriminujeme a vzajemne si nahledneme  do duse, a pak reknem - dobry den....

 

To mne staci k usmevu...

 

Vsechny Vas moc zdravim a preji  hezky den...

Pluto

 


zoo
13. 04. 2002
Dát tip
Tož to já Ti taky kynu, přirozeně TEPLE kynu! :-)

Siri
11. 04. 2002
Dát tip
jééé krásně napsané tak krásný den sluníčkový :o)

Cavalera
09. 04. 2002
Dát tip
Tobě taky Plutí!.-) .....

Litochowitz
09. 04. 2002
Dát tip
Geronimo, Pluto........jsem rád. von, tedy já Litochowitz.

Gorgona
09. 04. 2002
Dát tip
AHOOOOOOOOJ PLANETO:)))

Estra
09. 04. 2002
Dát tip
to máš tak, vstoupíš do pokecu, a on tě už někdo pozdraví :-)

Estra
09. 04. 2002
Dát tip
možná že je to tak naprogramované na tomhle serveru ;-)

Print
09. 04. 2002
Dát tip
*!:-)

Armand
09. 04. 2002
Dát tip
:)

Krel
09. 04. 2002
Dát tip
:-))) přesně tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru