Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boj o hřib

28. 11. 2017
2
7
703
Autor
Ozzozorba

Žil, byl vrásčitý dědeček s bílým vousem. Bydlel v nožce nepatrného hříbku. Postupně v něm kutal a kutal a zvětšoval si tak svůj obytný prostor. Když se prokutal do kloboučku, vykřiknul překvapením:

„Fííha!“ Radoval se, a tančil a skákal. V klobouku bylo mnohem více místa než v nožce a tak se přestěhoval do prvního patra. Taky prorazil otvor, kterým vcházelo světlo.

Vykouknul ven, a zpozoroval slimáka. Slimák je obzvláště nebezpečný nenasyta. Miluje pojídání hříbků a ten, před kterým ležel, neodolatelně voněl. Možná proto, že si majitel hříbku vařil polévku.

„Běž pryč!“ Křičel na slimáka dědeček. Ale slimák si řvouna nevšímal a pustil se do papání.  


7 názorů

agáta5
29. 11. 2017
Dát tip

jj, po francouzku :)


Ozzozorba
29. 11. 2017
Dát tip
... a přidal slimáka do polévky.

agáta5
29. 11. 2017
Dát tip

... dědeček vytáhl nožík a... slimák jeden pitomej


Gora
29. 11. 2017
Dát tip

Zaječích chlupů:-)))


Ozzozorba
29. 11. 2017
Dát tip

Čeho asi? Hříbečku. Miluji zahušťávní textu. Ano velmi dobře, pojídání tam mám 2x. Tak jsem tam dal "papání"

Nápadů mám co je zaječích chlupů v kožichu. Ale času se mi nedostává.  

 


Gora
28. 11. 2017
Dát tip

Ano, do pojídání houby, třeně, nožky...navíc v tak krátkém textu to slovo máš dvakrát:-). Stačilo by - do jídla...

Ozzozorbo, píšeš lepší bajky. Nějak je máš čím dál kratší a odbytější:-) Oceňuju, že ti nechybí nápady.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru