Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od Petry

12. 03. 2018
5
10
808

Priniesla som niečo do izby, Petra sedí za stolom pri noťase, položím, odchádzam, keď do mňa drgne a ukáže smerom k obrazovke: „Nechceš si prečítať?“

Začítam sa do textu, ktorý práve napísala na svoju FB stránku. Dočítam, objímem ju, usmejem sa.

Na druhý deň ráno.

„Peti? Neposlala by si mi ten text do mailu? Myslím, že by patril do zbierky Nedonosená. Ak s tým súhlasíš, rada by som pridala.“

„Jasne. Pošlem ti.“

 

keď je trošku času a momentálne aj sily a energie, píšem svoj príbeh... dosť som sa pohla hoci stále spracúvam poznámky od mamy, ktorej nebyť, tak tu na svete nie som... s odstupom času to celé vnímam inak a neverím, že som bola schopná správať sa až tak neuveriteľne sebecky, nevidela jej pohľad, bola iba zaslepená tým svojím, chcela veci, ktoré boli absolútne nereálne... uf... silná káva, je mi zo seba smutno, chce sa mi plakať... dnes končím na poviedke Cesta. Cesta a pocit dosiahnutia vrcholu - maminho... priznala si, že si moju cestu v živote musím vyšliapať sama... Našla som ju. Tam, kde som teraz... Tam, kde mi citlivo a taktne vedia povedať veci, ktoré sa ťažko počúvajú... som fakt najšťastnejšia, že to máme konečne za sebou, že sme jedna druhú neopustili a učím sa žiť s tým, že všetko, čo príde, je tak ako má byť... Mami, díky za život, starostlivosť a trpezlivosť...


10 názorů

Kočkodan
12. 03. 2018
Dát tip
Áno, spánek bude nyní kvalitnější (aj keď neznám barvu, ale s tím už se vyrovnám). (pozdně večerní smajlík)

Ľuboš, asi čisté podkolienky do komody, budeš teraz lepšie spať, keď som uspokojila tvoju zvedavosť :)


Kočkodan
12. 03. 2018
Dát tip
To se ani nedivím, že jsi Petru objala a usmála se. Jediný nedostatek celého dílka spatřuji v tom, že se čtenář nedozví, co jsi přinesla do izby. ;-)

ďakujemeee :)


pozdravujem...:o)


agáta5
12. 03. 2018
Dát tip

to znám.. lepší se to všechno  a někdy se ještě zhoupnem a zase dobrý...


no...vidíš, je to dieťa, zámerne som nič neupravovala, takáto je dnes, aká bude...uvidíme


agáta5
12. 03. 2018
Dát tip

tak je jasný, že kdyby tě nebylo tak by na tom svjetě nebyla hihi


agátka :)


agáta5
12. 03. 2018
Dát tip

fňuk..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru