Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapal napalm ve mně

16. 04. 2002
0
0
1183
Autor
Kombajn

po čase depresí mně zalila taková vlna optimismu až je to nechutné. podle me je to nechutne podprumerna minimalisticka basnicka, jsem zvedav na vase nazory.

Touhu ve mně zapal,

rožhni ve mně plamen.

Chci tě hřát jak napalm,

hřát jak žár z kamen.

 

Chci rozmrazit svůj cit

a touhu svou ti dát.

Chci zase znovu žít,

umět se znova smát.


zip
23. 04. 2002
Dát tip
"a touhu svou ti dát" zpíval již Jiří Zmožek nebo někdo podobně úchylný. když už něco rozžínat, napsal bych "rozžhni", ale co, tuhle už nic nezachrání. nedá se svejtit!

MM
19. 04. 2002
Dát tip
"hřát jako" a hned to vychází líp. ovšem pořád je to dost slabé ;)

Ricchardo
17. 04. 2002
Dát tip
Už se roztápím jak směhulák

Danny
16. 04. 2002
Dát tip
burn baby burn :)

Lee
16. 04. 2002
Dát tip
ta první je prima... úsměvná, prostá a přitom žádný vyslovený klišé. akorát v poslední řádce mi hapruje počet slabik ta drzhá mi přijde až zbytečně laciná... taková přimontovaná. :-)))

Come on, baby light my fire to už tady bylo...

Mozart
16. 04. 2002
Dát tip
konečně chce někdo znát můj názor... tak tedy, myslím si, že je to slabá a opravdu nechutně podprůměrná báseň... ale ten název je hustej... zapal ve mně napalm... to je až skoro..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru