Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O nezodpovědným vrabčákovi

19. 04. 2002
14
0
4077
Autor
Aki

Dneska se mnou ta moje múza teda pěkně mlátí... :o)

Vrabčák přes noc s vránou pil
prožili pár hezkých chvil
ráno ten pták, ač se zlil
zpátky domů vyrazil

 

Při přistání splet si cíl
bác - do krávy narazil
i když brzdil ze všech sil
byl rád, že se nezabil

 

Kráva rychle, zcela zdráva
první pomoc vrabci dává
ocasem nervózně mává
hele, ptáku, to se stává
nedals přednost - ač jsem kráva
já se přece pásla zprava...


j_i_r_i_k
25. 02. 2003
Dát tip
:)))...

ulita
18. 01. 2003
Dát tip
co já vím....? :)) (prostě pocit....)

ulita
17. 01. 2003
Dát tip
ten konec mi to trošku...hm...zkazil....?

Aki
17. 01. 2003
Dát tip
ulita: proč?

blbjenka
01. 10. 2002
Dát tip
:o))

ikarka
06. 06. 2002
Dát tip
:-))))))))))...Aki..!!...to je božíííí:-))) * úžasná droga pro dobrou náladičku....díík

Čmelák
24. 05. 2002
Dát tip
TIP

Naja
11. 05. 2002
Dát tip
Ty vogo, pises dobry kraviny ;=))).

Spvrivs
10. 05. 2002
Dát tip
Tak to je fakt perfektní, hihihi-hehehe-hohoho... ***! jak bejk :-))))))))))))))))))

Harold
06. 05. 2002
Dát tip
už sem myslel, že se to bude rýmovat jako Knížákova "Báseň na CE", ale ke změně došlo....:-)))))

Aki
25. 04. 2002
Dát tip
Materula: hmmm, asi si pořídím radši pejska... odpadnou mi složenky za obědy, rodičovský sdružení a vysvětlování, jak že to s tím sexem vlastně je... pejsci na to přijdou sami :o))

Aki
25. 04. 2002
Dát tip
Materula: tobě? nee, palce držím Marušce :o)))

Amicta_sole
25. 04. 2002
Dát tip
Aki, i Bohové maj právo na pravopisné chyby... z teologicko-filologicko-lingvistického hlediska vlastně pouze bohové mají toto právo... :o) ale pokud se k substantivu Bůh ve vokativu váže ještě věta oznamovací se substantivem v nominativu, tedy vůl, je to rozhodně přesnější ;o)))) Jo, Marušce držím taky palce... a mimochodem, nejlepší kombinace je tři až čtyři psi a smečka dětí :o) Aspoň teoreticky myslím, že člověk by se, když už tady jednou neměl, o nic připravit (leda o nervy)... ale za pár let vám snad povím víc, jestli třeba tou dobou nebudu na psychiatrické klinice i se všemi svými psy...

Aki
25. 04. 2002
Dát tip
Ami: zase ty cizí slova... fuj, styď se... :o)) jsem rozuměl akorát Bůh a vůl... teď nevím, co z toho si mám vybrat... :o)) hele, a kolik je podle tebe smečka? :o)

Amicta_sole
25. 04. 2002
Dát tip
Aki: :o) Smečka je víc než jeden... a asi míň než osmdesát sedm, to už by stálo vzít za úvahu, jestli to nejsou dvě smečky... Mat. :o) Myslíš, že když je po mamince, tak u něj to ještě má cenu chodit na rodičák? Máňu pozdravuj, je mi z tvých poznámek moc sympatická :o) Třeba bude Petřík po ní ;o)

Aki
24. 04. 2002
Dát tip
Materula: jéžiš a co bych s nima dělal? topení mám na plyn... :o)) mně budou stačit tak 3,4 kousky a na to mám ještě chvíli čas... :o)) a díky :o)

Kastel
23. 04. 2002
Dát tip
:o) T

Aki
22. 04. 2002
Dát tip
rebecca: v rtf to sice nemám, ale jelikož mám rád medvíďata, dej mi pár dní... až budu mít chvilku, pustím se do toho :o) Carodej: máš pravdu, že je bohovská... já si totiž sám o sobě myslím, že jsem Bůh... taky mi to i dost lidí říká... už bych asi nespočítal, kolikrát jsem v životě slyšel: Pane Bože, ty seš vůl... :o)) Ami: hele, maj i bohové právo na pravopisný chyby? :o))

galaxy
21. 04. 2002
Dát tip
Čuřííí :o))))

Carodej
21. 04. 2002
Dát tip
Tohle je bohovská básnička:))))))))))))))))))*

Krel
21. 04. 2002
Dát tip
sou mi to vjeci..:-))

Astalavista
20. 04. 2002
Dát tip
Aki: tak fajn :))

Amicta_sole
20. 04. 2002
Dát tip
Přemejšlel jsem, jestli blbůstka nebo dětem... A přišel jsem na to, že bych chtěl jednou mít veselý děti :o)) ...to se mi líbí snad víc, než ta básnička :o) ☼

Prokletí
19. 04. 2002
Dát tip
chm, kráva... jako malého mě děsila scénä, když žvýkala krtka i se žvýkačkou! ;o) m.

houmles
19. 04. 2002
Dát tip
A co na to povi zakon? Z prava z leva - jedno jest Ridic ozraly jak dragoun Zaslouzi si prisny trest.

Astalavista
19. 04. 2002
Dát tip
Opět skvělá záležitost, blbůstka by tomu asi slušela líp, ale přesto tip :))) Přikládám exeplář vrabce domácího:))

Astalavista
19. 04. 2002
Dát tip
... a jednu naštvanou krávu:)))

Wiki
19. 04. 2002
Dát tip
jéé, to je hezký .-))*

Wopi
19. 04. 2002
Dát tip
:)

Aki
19. 04. 2002
Dát tip
Asta: hezký zvířátka, kráva úplně nejhezčejší :o) Přemejšlel jsem, jestli blbůstka nebo dětem... A přišel jsem na to, že bych chtěl jednou mít veselý děti :o)) Anonym33: vono zrovna nepršelo, zlejt se člověk může i jinak... vrabčák taky :o) všem ostatním - díky moc :o)

zoo
19. 04. 2002
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru