Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 438 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+5 neviditelných
Poslední vagón.
datum / id13.01.2019 / 493263Vytisknout |
autorNami 99
kategorieJen tak pro radostDalší dílo autora
zobrazeno418x
počet tipů9
v oblíbených0x
Poslední vagón.

S rozvojem v počátcích železnice, se po několika zkušenostech zjistilo, že když dojde na dráze k nehodě, je většinou nejvíc zraněných v posledním voze soupravy. Vydali proto vyhlášku, která přísně zakazovala poslední vagón k soupravě připojovat. Od té doby, každý vlak končil předposledním vagónem. Z každé soupravy, která ještě poslední vagón měla, musel být odpojen a (už kvůli kontrole) odstaven ve stanici, ze které byl vlak vypraven.




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

28.01.2019 18:20:27dát kritice tipNami 99

blacksabbath - děkuji moc.

16.01.2019 15:45:57dát kritice tipNami 99

Silene - děkuji moc.

To jo, to je taky kapitola. A docela síla.

16.01.2019 14:27:18dát kritice tipSilene

A teď ještě tu o nádražních a drážních záchodcích! Pro nás opilce a otrlce.

16.01.2019 07:37:12dát kritice tipNami 99

Dodola - děkuji moc.

13.01.2019 18:01:26dát kritice tipNami 99

ysslandia - děkuji moc.

13.01.2019 17:53:34dát kritice tipNami 99

aleši - děkuji.

Je pravda, že když naskakovali do předposledního vagónu, který byl připojen jako poslední, tak nehod ubylo. Nejvíc úrazů bylo, když cestující vagón chytil a on se mu vyškubl.

Co se týče posunování ručiček na nádražních hodinách, toho jsem byl dokonce dvakrát svědkem. Jednou na jaře a jednou na podzim.

13.01.2019 17:30:12dát kritice tipNami 99

Kočkodan - děkuji.

Něco na tom bude. Ale tady jde hlavně o bezpečnost cestujících. A na slepé koleji jim žádné nebezpečí nehrozí.

13.01.2019 17:00:03dát kritice tipaleš-novák

obětí nehod byli často ti, kteří do posledního vagónu naskakovali na poslední chvíli. na některých nádražích proto posouvali ručičky na hodinách dopředu, aby cestující nastupovali včas.

13.01.2019 16:58:39dát kritice tipKočkodan
Laicky si myslím, že jde o krátkozraké řešení a dráha by se tak mohla časem dostat i na slepou kolej.
13.01.2019 15:57:27dát kritice tipNami 99

qíčala - děkuji moc.

Nebo souprava lokomotiv, ale jenom po předposlední.

Zákon je Zákon. 

Přes to nejede vlak.

13.01.2019 15:25:16dát kritice tipqíčala

Za pár let bude jezdit jen lokomotiva :/  a tu pak odstaví - anebo vymění ředitele :D

13.01.2019 14:36:33dát kritice tipNami 99

Lerak12 - děkuji moc.

13.01.2019 14:11:56dát kritice tipNami 99

Gora - děkuji moc.

13.01.2019 14:03:05dát kritice tipNami 99

R. L. - děkuji moc.

No, a tak tady žijem.

13.01.2019 13:59:25dát kritice tipR. L.
Kocourkov, jak má být...


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.