Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mé Marii

23. 05. 2019
19
9
296
Autor
Lnice

když ses rodila

padaly do mě kapky naftalínu

sál voněl jako babiččina skříň

 

tenkrát Město vrnělo do cihel

dnes do kočičích hlav

když jdeš      krásná      maturovat


9 názorů

Ďakujem za písanie, potešilo ma.


Lnice
24. 05. 2019
Dát tip
Díky za čtení :) potěšilo mě !:)

To jsme na tom podobně, jen ta moje Mája právě získala titul inženýra.

Taky je to jen pár let, co se narodila. :-))) /T


a2a2a
23. 05. 2019
Dát tip

První sloka opravdu krásná právě v kontextu sloky druhé, která jejímu neutrálnímu vyjádření dává nepřehlédnutelnou ozvěnu. Ve druhé sloce mi první dva verše přijdou tak trochu jako snaha nepropadnout do laciné emoce, ale nijak nápadité, zatímco závěrečný verš je zlatou, vřelou korunkou.


ysslandia
23. 05. 2019
Dát tip

pravičiarka-/


Silene
23. 05. 2019
Dát tip

Lničko, mě to prostě dojalo ve své něžné prostotě, tak nic nekritizuji, roztřepávám si přežehlený servítek a víš jak.

Pravý opak yss, kočičí hlavy a cihly (nejlíp zlata) sem!


Lnice
23. 05. 2019
Dát tip
Díky za komentáře :) Souhlasím yss, měla jsem to dát spíše do kategorie Jen tak pro radost...

ysslandia
23. 05. 2019
Dát tip

Páčila sa mi prvá sloka, tá druhá už pre mňa o poznanie slabšia- ale je to mojou averziou na mačacie hlavy, tehly atd...Chápem, že pre teba to má veľkú citovú hodnotu, k tvojmu dobru musím uznať, že je to z textu cítiť...


Kočkodan
22. 05. 2019
Dát tip
Nebude snad Maru bita, nevyjde-li maturita... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru