Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

16. 11. 2019
2
16
683

Mám strach,

Vidím jak můj život ničí náš vztah.

Řekl jsem ti že Tě miluju ty si řekla 

potřebuju čas,

Nikdy nepřestanu věřit v nás.

 

Milovat neznamená mít jen rád, nechci být navždy  jen Tvůj kamarád.

Tak řekni jestli mě máš aspoň trochu ráda?

Nebo mě vnímáš jen jako kamaráda?


16 názorů

Musaši
21. 12. 2019
Dát tip

Myslím, že básni by spíš prospělo, kdyby tam nebyly rýmy. Možná bych to oprostil od "uměleckosti" a koncipoval bych to spíše jen jako volné zamyšlení. Je dobré získat od vlastních emocí náležitý odstup.


;)


Z jakym typkem?


Zbora
17. 11. 2019
Dát tip Gora

California: takže ten Tvůj syn je ve skutečnosti Tvůj otec? Šokující!


Benetka
17. 11. 2019
Dát tip dievča z lesa, Zbora, Gora

No já nevím,Děvče,jestli stačí jenom změnit věk... Jako jo - jestli je Dejvovi čtrnáct,možná má odvahu - jít s kůží na trh a prezentovat se veřejně. Jenže za prvé to měl říct rovnou kolik mu je,a za druhé i tak se to dalo napsat líp - odvážněji?! A nebo rovnou novátorsky... Ale pokud vytrváš,Dejve,a budeš na sobě pracovat,tak to určitě bude za něco stát... ;)


David, prepíš si vek a pracuj ... máš odvahu!


Dave love Viki
17. 11. 2019
Dát tip dievča z lesa

Ve skutečnosti je mi 14


Afterpoe
17. 11. 2019
Dát tip

Mas vo svojich rukach zrelu temu-tak s nou pracuj a nedaj sa znechutit.Keby sa mi chcelo nechtami preskriabat stenu, videla by som Halasovho Pilata. 


Safián
16. 11. 2019
Dát tip
Úvaha, která v sobě nic nemá. Nebo velmi naivní báseň bez půvabu.

Eternitas
16. 11. 2019
Dát tip

Davide, vykašlete se na to. Na světě je tolik možností. :) máte jistě navíc. 


aleš-novák
16. 11. 2019
Dát tip Dave love Viki

promiň, kámo, ale tudy cesta nevede...kdyby ti bylo šestnáct, tak možná...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru