Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

noci, po nichž zdá se nám, nepřichází ráno

18. 11. 2019
7
6
853

Noci po nichž zdá se nám nepřichází ráno.

Přijdou noci, kdy ti nebude stačit tátův bavlněný kapesník. Noci, kdy si tma ustele na tvých bedrech a ty se nebudeš moci nadechnout. Kdy si najdeš pár důvodů, proč se o to ani nepokoušet.

Přijdou noci co zavřou oči starých lásek a ani jeden z nás nebude tušit, proč se tak muselo stát. A možná přijde křik či pláč a možná bude tu noc mezi námi v peřinách ticho. To jsou ty noci, kdy umírá láska.

Přijdou noci, kdy nám vlastní rodiče nebudou rozumět. Noci, které se nás budou ptát, co jsme si to probůh mysleli.

Přijdou noci, kdy odejdou. Kdy odejdou a už se nevrátí. A my budeme odsouzeni žít s vědomím, že jsme nestihli to naše poslední sbohem.

Přijdou noci plné nejistot a strachu. Noci před zrcadlem s otázkami na rtech. Noci po nichž nepřichází odpovědi.

Přijdou noci špatných rozhodnutí. Rzohodnutí opilých, ztracených a naivních. A my poneseme odpovědnost.

Přijde ještě spousta nocí, po nichž zdá se ti, nepřijde ráno. Těch, co bolí na kostech.

Tak zavři oči, spi. Spi sladce.

Já jdu popohnat to naše ráno.


6 názorů

Ostrich
11. 03. 2020
Dát tip Arnikavevlasech

Podivuhodně silné. 


Díky moc <3


supizmus
19. 11. 2019
Dát tip Arnikavevlasech

Kurník, takhle dobře a poeticky napsanou syrovou realitu jsem dlouho nečetl!


Prosecký
19. 11. 2019
Dát tip Arnikavevlasech

několik drobných neohrabaností, ale tip to určitě je.  A nejen to, nutí to k rozjímání.


Benetka
18. 11. 2019
Dát tip Arnikavevlasech, Prosecký, Alegna, supizmus

...z těch všech nocí mrazí až v morku kostí...... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru