Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vnitřní já

10. 01. 2020
7
18
820
Autor
netWoor

Své vnitřní já objevíte,

třeba meditací,

na dně sklenky nedopité

nebo těžkou prací.

 

Mně dnes úsměv pod vousy zmrz,

ruku svěřím mýdlu,

vnitřního já dotk sem se skrz,

toaleťák z Lídlu.

 


18 názorů

Zdenek17
05. 02. 2020
Dát tip

Papír se protrhnul, prstík Tvůj poznal,

výsledek snažení, kam žes to dohnal !

Příště až rukou svou půjdeš v ta místa,

když něco ve střevech, změna je jistá !

 


netWoor
05. 02. 2020
Dát tip

vyzkoušej moje jazykolamy :)


Zdenek17
05. 02. 2020
Dát tip

No schválně :

Od poklopu k poklopu Kyklop kouli koulí,

krtek dostal motykou, má na rypáku bouli !

 

Starej pštros šel s pštrosicí, a taky s pštrosíčaty,

jenom se moc nesmějte, si to zkuste taky !

 

Složitě to nevypadá, dolar, libra, rubl,

komu se jazyk nepolámal, tak se aspoň škubl !


koukám, že nemáš zač...:o)


netWoor
10. 01. 2020
Dát tip

děkuju


netWoor
10. 01. 2020
Dát tip

:))) přesně tak :)))))


ok, stejně je to báseň o h..., tak je lepší se v tom moc nepatlat...:o)


netWoor
10. 01. 2020
Dát tip

:))))) jenže to měníš 8 slabik na 9 a rozhazuješ rytmus.


rtíky mi tam přišly spíš jako z nouze ctnost, aby to vycházelo slabikově...

a "dotk sem se skrz" - taky dělám občas různý kouzla se slovy, že tomu občas někdo ani nerozumí, tak tady chápu, že na tom spojení trváš... ale kdyby tam bylo "dotknul jsem se skrz", na významu se nic němění, ani na vyznění... a čárka na konci předposledního řádku být taky nemusí, myslím...?

omlouvám se za šťouravost...


netWoor
10. 01. 2020
Dát tip

Ale drahý, když vidím, čemu dáváš tip, tak už si vyloženě vymejšlíš :)))

Termín "skrz" bude dycky jazykolam a moc rýmů k němu nenajdeš, vpodstatě jen zkomolená slovesa. Větu vnitřního já dotk jsem se zkrz jsem tam mít chtěl. Chtěl jsem mít v pointě nekvalitu toaleťáku, který se protrhne, takže tam musím mít zkrz. Teoreticky to můžu dát někam doprostřed a rýmovat na něco jinýho, ale když chci ponechat termín "vnitřní já", aby to korespondovalo s meditací a stále ještě čtenáři nedošlo, oč jde, mám vlastně už jen tři slabiky, s kterýma můžu něco dělat. Rtíky se mi taky úplně nelíbí a tak abys věděl, že jsem přístupný k diskuzi, kvůli tobě to změním (původně jsem to zamýšlel tak, že rtíky jsou relativně něžný slovo a odvádí pozornost od drsné pointy). :))))))


Kočkodan
10. 01. 2020
Dát tip

Nami, to vís, problémy blizních (byt i stovky kilometru vzdálených) mi nejsou u zadku.


no, dnes jsem ti tedy tip dal, s přimhouřením obou očí...:o)  nápad je lepší než zpracování.

u van Gogha mi vyčítáš, že to není zrýmované, ale řekl bych, že někdy je rýmování spíš na škodu - "dotk sem se skrz" ...i ty rtíky předtím...

na jazykolamy se těším.


netWoor
10. 01. 2020
Dát tip

a počkej až vytáhnu eso - mam připravený jazykolamy :)))))


mirek
10. 01. 2020
Dát tip

Já jsem se teda nedotk' svého vnitřního já, zato jsem si na druhé strofě zlomil jazyk


Nami 99
10. 01. 2020
Dát tip

Kočkodan- tvoje obětavost a ochota podat pomocnou ruku je neuvěřitelná.


Kočkodan
10. 01. 2020
Dát tip netWoor

Nejradsi bych te ve svém komentári utrel. ;-)


použij vizitku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru