Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Syrová ekonomika

12. 02. 2020
10
12
734
Autor
trojort

    Přede mnou šly tři mladé dívky.
    Jedna z nich byla taková dost tlustá a vyprávěla, jak sfoukne tři chlapy za dvacet minut, a od každého má pětistovku, a někdy i jeden tisíc.
    „A co jsi si o tom myslela, když tě začal posílat tvůj chlap šlapat?“ ptala se jí druhá, co před sebou tlačila kočárek.
    Když nedostala odpověď, tak si odpověděla sama.
    „Ty jsi to dělala, abyste měli víc peněz, viď? No ale mě by k ničemu takovýmu chlap nepřinutil. Mě to mrdání zase tak nezajímá.“
        „No vono nejde ani tak vo mrdání, když je to za prachy.“    
        „To asi jo,“ řekla ta od kočárku a mladinká holka cupitající za nimi zatím neřekla ani slovo.
    „Ale někdy je tohle mrdání lepší než s tím mým chlapem doma,“ řekla ta tlustá po chvilce zamyšlení.
    „Třeba je to tím, že to neděláš zadarmo.“
    „To jo. Když za to chlap zaplatí, tak to tak neodflákne.“
    „Chlapi jsou idioti,“ řekla ta, co tlačila kočárek.
    „To jo,“ řekla ta tlustá. „Ale ještě že to potřebujou, protože pak si holka vydělá nějakou korunu. Já bych nemohla sedět u kasy v supermarketu.“
    „Tam tě jebají taky a ty prachy to nehodí. To je fakt,“ pokyvovala hlavou ta od kočárku.
    „A co ty?“ jukla přes rameno na mladinkou dívku.
    „Já ještě nic,“ řekla dívka tiše.
   „Ty jsi ještě panna?“ zeptala se překvapeně tlustá holka.
    „Za to by jsi mohla dostat pořádnej balík.“


12 názorů

Lakrov
18. 06. 2020
Dát tip
Dočteno. Dost drsný jazyk, ale něco na tom absurdním rozhovoru je... Dobrý název.

lastgasp
17. 02. 2020
Dát tip

Nevím, jak by uvažovaly po zdanění. Na syrovo je to bezva.


trojort
16. 02. 2020
Dát tip

,,,vzal jsem si to k srdci...


dadadik
13. 02. 2020
Dát tip

:)**


za tým všetkým sú oveľa väčšie trápenia ... 


Lerak12
12. 02. 2020
Dát tip

Jestli je to o lidech s tmavou pletí, eskymácích, bulharech, cikánech nebo gadžu - bych vynechal. Ale dílko je to syrové a živé. Líbí se mi.


syrové...ze života....


Kočkodan
12. 02. 2020
Dát tip

Mozná jsi to psal zadarmo, protoze tam más preklípek (když tě začal posílal). ;-)


lawenderr
12. 02. 2020
Dát tip

dneska v tom není moc poezie, ortíku - jen byznys:) a já si k tobě chodívám pro kouzla ... :) ale ty za to nemůžeš ... :))


Etnikum bych do toho netahala. To bys musel vylepšit slovník. Jinak to je jako s módou, pořád se to vrací a nijak zvlášť se nemění.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru