Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sám - apokalyptický denník

22. 03. 2020
0
0
166

Príbeh Tea Hurdlesa, mladíka, ktorý sa z prírody vracia k civilizácií aby zistil, že tá prestala existovať.

Čo sa stalo?

Toto je jeho denník.

Deň 1. (ukážka)        

Je tu tak krásne. Už som cítil, že po tomto náročnom období potrebujem vypnúť. Škola, skúšky, domáce povinnosti, práce okolo farmy – toto všetko ma už nesmierne unavovalo. Zo všetkých strán sa na mňa valil každodenný stres a ja som pomaly strácal sily odolávať mu. Našťastie sa teraz všetok zhon skončil – aspoň na nejaký čas. Konečne mám čas venovať sa sebe a svojim záľubám.

A príroda je pre mňa skvelé miesto na útek pred všetkým. Dáva mi pocit úžasnej slobody. Je to pre mňa niečo ako očistec či možno terapia. Terapia, ktorú podstupujem sám. Znamená to však, že bláznom, ktorý ju potrebuje, som iba ja?

Ľudia už dávno nežijú v takom spojení s prírodou, ako tomu bývalo pred desaťročiami. Trestuhodne ignorujú všetky jej krásy, jej čistotu a najmä jej dôležitosť pre ľudské pokolenie. Ja som bol už od malička vychovávaný v súlade so všetkým živým a som za to naozaj vďačný. Som rád, že sa dokážem nabiť čerstvým vzduchom, krásou kvetín či majestátnosťou zvierat. Všetko prírodné mi dodáva životnú energiu – najmä obrovské priestory, v ktorých sa nachádza v tom jedinom momente iba jeden človek.

A tým som ja, Teo Hurdles. Práve preto som sa rozhodol stráviť pár dní osamote v lone prírody...

***Pre viac informácií sleduj www.facebook.com/samdennik***

***CELÝ DEŇ NÁJDEŠ V KNIHE***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru