Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

obyčejné ráno

05. 04. 2020
12
8
577
Autor
Crossfitter

cítím se jak slunce v březnu

budík dozvonil před hodinou

ale ještě jsem neměl kafe

 

z okna pozoruju krmítka ptáků

zatáhlo se a holubi poctili chodník

chůzí po křídových malbách dětí

 

za chvíli vše rozptýlí déšť

prckové v rouškách se musí schovat

a já musím z balkónu posbírat prádlo


8 názorů

vesuvanka
15. 07. 2020
Dát tip

Pěkně napsané, TIP


Gora
05. 04. 2020
Dát tip Crossfitter

Opravdu momentka o běžných věcech, jak název napověděl, a vydařená... nehýříš zde hovorovou řečí, báseň jsi zdárně dovedl k pointě, jen v posledním verši by /podruhé za sebou/ nechybělo slovo MUSÍM... tip.


Crossfitter
05. 04. 2020
Dát tip

blacksabbath: Moc děkuji :) 

Viviana Mori: Díky za milou zastávku. Mám radost, že se líbilo. Píšu si, že v jednoduchosti je síla, jen se musím hlídat, abych to pro změnu příště nepřehnal :)) Budu poctivě sledovat i tvé cíle! 


Dobré. Četla jsem už před pár hodinami. Musela jsem pak odejít k dědovi a po cestě jsem přemýšlela, že bych měla taky zase napsat něco takhle obyčejného. Určitě by se něco našlo. :) Já se mám zase naučit psát méně rozmáchle. Je to fajn styl, příjemně se čte. Takže tvůj jednoduchý počin se mi líbí. 


obyčejně pěkné.....*/**


Crossfitter
05. 04. 2020
Dát tip

Oběma moc děkuji za komentář - čtenáři mi často vytýkají nesrozumitelnost, tak se snažím naučit pracovat i s jednoduchými motivy všedního dne. :) 


simonceli
05. 04. 2020
Dát tip

Páči sa mi jednoduchosť básne rovnako ako jej atmosféra:)


Andělka1
05. 04. 2020
Dát tip

Obyčejný člověk. Hezké.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru