Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partonyma 35-36/2020: Cesty ticha. Výzva autorům.

10. 04. 2020
1
0
431
Autor
sharik

Cesty ticha – války, mosty, demolice. Tak zní trojice témat připravované Partonymy a my připomínáme, že do 30. 9. 2020 nám můžete prostřednictvím partonyma@seznam.cz nabízet své tematické verše, povídky a krátké prózy, ale i odborné a literárně kritické texty (poslední dva jmenované nemusí souviset s aktuálním tématem).

Témata již tradičně chápeme široce a těšíme se na jejich pestrá a různorodá pojetí!

Prosíme všechny přispěvatele, aby si nejprve pozorně pročetli specifikace na našem webu (http://partonyma.cz/pro-prispevatele/). Texty přesahující maximální rozsah, nesplňující formální požadavky a texty zaslané po uzávěrce nebudeme reflektovat.

Aktuální Partonyma (33-34/2020 Od mléka k vínu: Dětství a stáří) vyjde brzy. Vzhledem k současné situaci však prosíme o trpělivost.

Připomínáme též, že v našem archivu můžete číst vydaná čísla zdarma ;). https://partonyma.cz/category/archiv-cisel/

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru