Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pouštění žilou

02. 05. 2020
19
15
1042
Autor
trojort

Lidé, co dávají krev prý mají daleko menší problémy se srdcem.
To vypadá jako kdyby to pouštění žilou zase nebyla tak úplná blbost.
Ovšem když jsem viděl ty nástroje, co k tomu používali.
Brrr...

A to mi jedná známá dentistka ukazovala s nadšením své staré zubařské nástroje.
„Ty jsem zdědila po otci.“
Otevřela kufřík a já zavřel pusu.

Pak mi ještě ukazovala jak si umí dát nohu za krk.
A já už byl na odchodu, protože jsem musel roznášet důchody a rekomanda.
A ona mi chtěla ještě ukázat svoje sněhobílé krajkové prádlo, co si pořídila, protože se zrovna vymotala z těžkých depresí, a tak si chtěla udělat radost.

„A to mi jedna kolegyně radila, abych pila čaj z třezalky,“ smála se.
„Tak jsem se rozhodla, že napíšu knihu s názvem: Copak jsem kráva, abych žrala třezalku?“ A smála se ještě víc, protože se jí vrátil život do žil.

Za celou dobu mě vlastně nepustila ke slovu.
Zmohl jsem se jenom na nashledanou.
Nejspíš ji dělalo dobře, že může mluvit zcela bezstarostně s člověkem a nemusí si hlídat záda.

Vím jaké to je.
Být s člověkem s nímž se není třeba bát, že vám pustí žilou.


15 názorů

lastgasp
07. 05. 2020
Dát tip

Trojort - báječná představa, chutně a barvitě popsaná, také bych chtěl něco podobného zažít. Škoda, že mám zubaře. Bezva.


trojort
05. 05. 2020
Dát tip

...dík za přečtení...


Benetka
02. 05. 2020
Dát tip

... vždy  když mi maj brat krív upadám do mlodb a vypadavám přechodně ze všech svých podob...... takže o tom vlastně nic newim. Ale napsal jsi to hezky! :)


žilou mi pustili šedesátkrát....pak mi dali certifikát

že už jsem prý starý model....v odběrech jsem dojel(a)

u zubaře zavírám oči......čekám jen kdy už to skončí

a kdybych si dala za krk nohu....nedám už ji hochu dolu.........tak nějak jsem si myslela, že dopadne ta známá paní.....ale je to jináč...

a teď vážně......ukázat spodní prádlo...nebo vlastně povědět co nitro tíží a  ta "vrba" to nikomu nevykecá..nezneužije....to se lpřeci uleví...:-)))


Dokonce mne napadlo dost komentů, ale nepublikovatelných :-)))


Kočkodan
02. 05. 2020
Dát tip

Ty mi se svými dílky rozhodně nepiješ krev.


tak neviem...radosť z krajkového prádla a sklamanie, že ho nemá komu ukázať...čo preváži :)


lastgasp
02. 05. 2020
Dát tip

Něco takového bych chtěl zažít. Nezávidím, ale určitě bych chtěl vidět, jak si moje zubařka dává nohu za krk. Bezva.


revírník
02. 05. 2020
Dát tip

Hezkys mi pustil žilou.


Gora
02. 05. 2020
Dát tip

Parádní, troji... nejvíc mne pobavil kousek hodný artistky /noha za krkem:-)/.


bixley
02. 05. 2020
Dát tip

Hezký sled představ...


Andělka1
02. 05. 2020
Dát tip

Krásné, škoda,  že jsi prchl...ještě by to bylo zážitků...:-))...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru