Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zas jedna...

09. 05. 2002
13
0
2212
Autor
blázen

Pravda je skrytá ve víně

umírá často nevinně

ve stínu svého stínu

A příliš moudré nezdá se

nacházet vady na kráse

okamžiků v nichž plynu

 

Do náladových kamínek

přikládám barvy vzpomínek

na lásky z dávných světů

A až vyletí komínem

my spolu s nimi rozplynem

se v jednu tichou větu

 

Ráno to všechno popírám

prsty se sněhem probírám

zvlášť věnuju se sazím

A večer znovu u vína

když přijde teskná hodina

zpět do kamen je házím


Earl_Grey
03. 02. 2004
Dát tip
Pěkný, pěkný... Líbí se úplně nejvíc ta poslední sloka. To je skoro o mně. :-)) Je to prostě můj tip...

guy
11. 04. 2003
Dát tip
shodou různých okolností jsem na tohle narazil .... a upřímně tém okolnostem děkuju že se tak stalo .... čím více to čtu, tím méně mám co dodat ***

uranium
04. 08. 2002
Dát tip
Kurva neber všechno tak vážně Ty hůlko tvarohová, a na podzim bude ve vatě po těžkém delegátství v chorvatsku, ale nevím jestli vydřené peníze budu investovat do luxusních nápojů pro nějakého věčně nespokojeného, lyrického počínajícího alkoholika

uranium
03. 08. 2002
Dát tip
NO pokud bych do těchto pičovinek měl zasáhnout, řekl bych že blázen pije určitě více pivo než víno, akorát víno mu asi případá víc bohoplážní, navíc mám taky rád myslivca což se asi styděl přiznat už úplně, protože by to zřejmě v této pseudointelektuální společnosti, nebylo příliš oceněno. Já zase mám rád vodku a kupuju ty největší sračky protože na víc nemám.

uranium
03. 08. 2002
Dát tip
jpo a ještě avízo vy uličníci

Jarodějka
03. 08. 2002
Dát tip
uranium, za to avizo ti nedekuji, akorat mi tvuj slovnik kazi dobrou naladu z Pismaka :o(

blázen
03. 08. 2002
Dát tip
Ale Uranie, prece jsem přiznal zcela otevřeně, že piju v podstatě všecko, nicméně jsem vytvořil určité pořadí oblíbenosti různých nápojů, které se ovšem poměrně často dostává do konfliktu s možnostmi mé peněženky ... což je při spotřebě počítané v hektolitrech vcelku pochopitelné ... u chudého studenta... Na pseudointlektuální společnost si nehraju. Trochu mě podceňuješ a v této souvislosti i sereš, protože už útočíš bez myšlenky a vtipu ... de facto šméčkuješ. A je pravda, že vždycky kupuješ největší sračky, protože šetříš na kamarádech. Měl by ses polepšit - nejpozději do podzimu...

blázen
03. 08. 2002
Dát tip
Jo, taky díky Houbatci za pozitivní ohlasy:)

blázen
03. 08. 2002
Dát tip
Jo, taky díky Houbatci za pozitivní ohlasy:)

Houbatec
01. 08. 2002
Dát tip
Co bych dodal? Líbí se mi jak dobře teče a ty myšlenky - víc vrstev. TIP*

galaxy
30. 06. 2002
Dát tip
Pohodové :-)*

blázen
20. 06. 2002
Dát tip
MM: tak mě napadlo, že za celé studium jsem až doteďka neměl jediné áčko. Tak konečně... :o)

MM
10. 06. 2002
Dát tip
*!* (čili A+) ... koukám, že si toho asi budu muset přečíst víc ...

Amanda
09. 06. 2002
Dát tip
Krasne rymy skvele drzic atmosferu, moc se mi libi ze ac romanticky nezabihaji do kyce...!*

Jarodějka
07. 06. 2002
Dát tip
Jeanette, dobře že mi to říkáš, budu si dávat bacha na lidi :o)

Jarodějka
06. 06. 2002
Dát tip
Jeanette, neber blázna vážně, schizofrenie postihuje všechny jeho osoby :o)

Jeanne
06. 06. 2002
Dát tip
na mou melanchonickou dušičku pohlazení T

blázen
06. 06. 2002
Dát tip
Už to tak vypadá, že ne, Jeanette... :)

Jeanette
06. 06. 2002
Dát tip
Jarodějka: Myslím, že tato porucha se (bohužel....) vyskytuje asi u každého...;))

Jeanette
04. 06. 2002
Dát tip
Hee?? měla jsem zato, že jsi psal, že schizofrenie je jediná porucha, které Tě zatím míjí....??:)

blázen
23. 05. 2002
Dát tip
Zkrátka, moje nálada je schizofrenní, ne já. Moje nálada a já jsou dva různí lidi:o)))

Jarodějka
22. 05. 2002
Dát tip
to ani nevím jestli, když se s tebou bavím, jsi střízlivý :o)

blázen
22. 05. 2002
Dát tip
Momentálně píšu seminární práci na téma "mládež a drogy" ... že bych se na to nějak naladil...?:)

Jarodějka
22. 05. 2002
Dát tip
to je skoro jako téma mojí disertační práce :o) ja tam mám ale kromě drog, ještě poruchy nálady :o) až to budeš mít, tak bych od tebe mohla pár stránek opsat :o) za lahváče stránku ;o)))

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
poruchy nálady - to je moje :o)

blázen
22. 05. 2002
Dát tip
Klidně, bude to velice špatná práce napsaná přes noc, a vzhledem k tomu, že to nemá být výcuc z knížek, ale má tam být kladen důraz na vlastní názor a osobní zkušenost, mám k tomu spoustu podkladů:o) A poruchy nálady...? Někdy mám dobrou a někdy špatnou. Jsou porouchané? (Nebo je porouchaná? Je z tohto pohledu jedna nebo dvě:)?)

Jarodějka
22. 05. 2002
Dát tip
teda to je těžká otázka :o) ta příliš dobrá nálada je vlastně manická porucha :o))) řekla bych, že nálada je jedna, porouchaná buď ve smyslu plus, nebo mínus :o) tak už tě nebudu rušit, ať máš delší noc na psaní velice dobré práce

Jarodějka
22. 05. 2002
Dát tip
Wopi, vím to, ty mi vždy tu náladu dáš do normálu :o)

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
tak promiň..........

blázen
22. 05. 2002
Dát tip
Kvalita je vskutku nejistá. Zatím mám sotva stránku a už nevím co ... asi tam hodím několik alkoholických historek a odkaz na tuhle stránku :) Takže je jenom jedna? A není v tom smyslu trošku schizofrenní?;o)

Jarodějka
22. 05. 2002
Dát tip
Wopidoo nic nepochopil :--) blázne, uvidíš že to dopadne dobře, pokud své historky náležitě scenzuruješ, základem je co nejvíc metafor :--) nálada je porucha afektivity, schizofrenie je porucha integrity CNS, vidíš jaký je v tom velký rozdíl !

blázen
22. 05. 2002
Dát tip
Co když je schizofrenie porucha integrity nálady??? (nemyslím svou schizofrenii, myslím schizofrenii té nálady, neboť to ona jednou dorbá, jednou šptaná, ne já:) ) No a když mám takové nápaday, co myslíš, že z té práce vznikne? :-)))

Jarodějka
21. 05. 2002
Dát tip
šla jsem do lednice, na nejvyšší mi tam leželo už dva týdny pivo jak jsem četla tvůj poslední příspěvek, tak jsem dostala chuť, ale vyvalilo se jen spousta pěny, zbytek byl led :o( co mi tím to pivo chtělo říct ? že mi lednička příliš mrazí, svatá pravda :o) není mi jedno, co piju :o)

blázen
21. 05. 2002
Dát tip
Jo, a prohlásilo to nejspíš hlasem ledově modrým :)

Jarodějka
21. 05. 2002
Dát tip
už jsem po víně měla modrý jazyk, ale po pivu ještě ne :o)

blázen
21. 05. 2002
Dát tip
Tak to´směla zkusit vypít tamto z té ledničky. I když tak hezky teple modře jako ruland asi nemluvilo. No a ona to může způsobit i brusinková vodka (nejlépe také právě vytažená z mražáku)

Jarodějka
21. 05. 2002
Dát tip
ty piješ vážně všechno :o) rum taky ? co kakao, semtex, a kombucha :o)))

blázen
21. 05. 2002
Dát tip
Pořadí: pivo, víno (tak nastejno), tequilla, vodka, bloody marry, becher a pak už je to jedno... mimo to čas od času nějaké to nealko, ale s tím to nepřeháním...

Jarodějka
20. 05. 2002
Dát tip
když dojdu na konec, láká mě to vrátit se na začátek, a každým čtením se mi to líbí víc, a víc :o) kominík by mohl vyprávět, ty verše jsou pravdivé :o)

blázen
20. 05. 2002
Dát tip
No, ještě tam nahoře nebyl, ale až se to jednou ucpe, to toho bude ... a některé i několikrát recyklované:)

uranium
20. 05. 2002
Dát tip
no myslím že u Tebe je pravda spíš v pivu :o)

Jarodějka
20. 05. 2002
Dát tip
uranium asi usuzuje z toho, že v pivu je toho tolik, že jedno z toho může být pravda :o)

blázen
20. 05. 2002
Dát tip
Jarodějko, takhle nějak? Pravda se schovala do piva občas se odtamtud ozývá střídává barvy svých hlasů Slyšíme jen jejich ozvěnu málokdy proniknou nad pěnu máme-li jedinou basu Uranie, jak bys nevěděl, že je mi jedno, co piju ;o)

cvok
16. 05. 2002
Dát tip
super, najma prva sloha ale popiram - probiram mi napasuje

blázen
12. 05. 2002
Dát tip
Dík všem

DarkMind
10. 05. 2002
Dát tip
Páči...

Pecen
09. 05. 2002
Dát tip
náladová kamínka - jo

Jeanette
09. 05. 2002
Dát tip
:-) takova pekne melancholicka...libi...*** ....jo, vzpominky ....:o)

feu
09. 05. 2002
Dát tip
Zajímavá*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru