Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v kavárně Elektra

04. 12. 2020
4
12
345
Autor
zd.hledač

 

v kavárně Elektra hraji si s penisem

myslím jím – tak podle Descarta tedy jsem!

hezounká servírka má ňadra holčičí

nezlobím! – hraji si pod stolem… a vím s čím…

 

pánové z J&T v oblecích Armani

jednají… aniž ví, že je to za námi…

Bylo vše v pořádku? úsměvy luxusu

Hotově! (s tringeltem na cípu ubrusu)


12 názorů

zd.hledač
13. 12. 2020
Dát tip

děkuji všem za odvahu! z nabídky Elektry doporučuji úžasnou sněhovou roládu, je vystavená hned ve vitríně u vchodu!

Safiáne, proboha, já nechci být ani chytřejší ani vzdělanější než kdokoliv jiný, já si chci jen psát básničky... nepotřebuji je rozebírat a pitvat jak chcíplou krysu a vést kolem každé nesmyslné akademické pindy teoretiků... buď tak dobrý, najdi v sobě kousek hezkého člověka :-) 


Safián
09. 12. 2020
Dát tip

Zdeňku, blahopřeji ti k tvým znalostem. Nevím proč mi způsob tvého projevu v komentech připomíná jistou dvojici zdejších básníků. Mohu ti jen blahopřát k tomu, že jsi chytřejší a vzdělanější než já.


Benetka
09. 12. 2020
Dát tip

...no tak z 99% prasák. Zbytek je ten hrdina... :D


zd.hledač
09. 12. 2020
Dát tip

Safiáne, neke, že fakt nevíš, co je jeden verš :-) kristova noho, to je materiál :-))))))


zd.hledač
09. 12. 2020
Dát tip Benetka

Benetko, tož buď jsi prasák, nebo hrdina! ... nebo obojí :-) dík!


Benetka
06. 12. 2020
Dát tip

...buď jak buď - pobavilo...! :D


Safián
05. 12. 2020
Dát tip

Zdeňku, zase jeden skvělý poznatek z teorie verše. Kam hochu na ta moudra chodíš?

Ty to vidíš, celé, jako skvělou věc. Připouštím, že je možný i takový pohled. Poetiky jsou různé. Postavit báseň na lehké nohy není snadné. To všechno ti mohu přiznat.  Ale i tak vidím, a zdá se , že nejsem sám, většinou jen lehkou, dovedně poskládanou vatu. To, čemu říkáš obsah s tím nemá co dělat.


zd.hledač
04. 12. 2020
Dát tip

Safiáne, jeden verš (= 2 řádky, to se ještě douč) rozhodně nestačí, mí čtenáři si vždycky přijdou na své, zaslouží si spoustu písmenek :-) no, a zrovna tahle báseň je jedna z nejlepších na tomhle amatérském portálu... ano, je nechutná až hnusná, o věcech ošklivých, ovšem témeř dokonalá, nádherně zpracovaný příběh... že nebude dobře hodnocená je mi jasné už při psaní, bože, už jsem děsně starý a zkušený, vím, že jisté přizdisráčství a hraní si na morálku v tom bude čtenářům bránit (ač jsou tu většinou pod fejkem a nevystupují za sebe, jen za své fiktivní postavy)... ovšem je skvělá, skvělá takhle celá! :-)))))


Safián
04. 12. 2020
Dát tip

Také bych řekl: stačí první dva verše. Norsko 1 má pravdu.


Norsko 1
04. 12. 2020
Dát tip

Mám jiné projekty


zd.hledač
04. 12. 2020
Dát tip

tys tam nikdy neseděl, viď? ... doporučuji!!!


Norsko 1
04. 12. 2020
Dát tip

První dva úplně stačí. Ostatní je zbytečná vata


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru