Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojď si hrát.

11. 12. 2020
10
15
544

"Mami, pojď si se mnou hrát!" řekla až téměř panovačně dívenka, které nemohlo být více, než tři roky. "Teď nemůžu, musím ještě umýt nádobí a vyžehlit tátovi košile." odvětila unaveně umolousaná maminka pobíhající po kuchyni od mytí nádobí k míchání polévky v hrnci. Dívenka na chvilku ztuhla, hluboce se zamyslela a pak pronesla: "To je teda zajímavý, já když něco dělám, tak to dělám, protože chci, ale ty, když něco děláš, tak protože musíš." zakroutila hlavou s notnou dávkou až skoro opovržení a dál pokračovala v třískání dřevěnými kostkami o sebe.


15 názorů

Abakus
12. 12. 2020
Dát tip

ak bude mať šťastie, k zlomkom sa  nedostane, najťažšie sú trojčlenky.


elína m.
12. 12. 2020
Dát tip

Norsko,

beru na vědomí a dávám si závazek, že se zhorším.


Norsko 1
12. 12. 2020
Dát tip

Rendle, ta kočka má literární talent


Norsko 1
12. 12. 2020
Dát tip

Elíno, ano, seš závislá grafomanka. Nejen proto píšeš výborně, ale pořád stejně. Pořád se ti tam plete Shakespeare, Blake a Březina


Zlomky jí šly dobře, molekulární genetika byla horší.


elína m.
12. 12. 2020
Dát tip UkecanáLuštěnina

Luštěnino,

je toho jen málo, co dělám, protože chci. Tak třeba píšu básničky. Ale zároveň je píšu, protože musím a musím je zveřejňovat, abych se dozvěděla, jestli za něco stojí. ...Tak nevím: jenom si hraju, nebo jsem závislá grafomanka?

Tip nejen za námět k zamyšlení.


Norsko 1
11. 12. 2020
Dát tip

Třískání kostek tříbí mysl a podporuje algoritmické myšlení. Jen houšť takových dětí, ale uvidíme co zlomky


Kočkodan
11. 12. 2020
Dát tip UkecanáLuštěnina, Ostrich

 

Chci věřit, že tato bystrá dívenka byla počata, protože maminka s tatínkem chtěli. (lehký úsměv)


Moudré děti jsou požehnání. Tedy, jak pro koho.


Nami 99
11. 12. 2020
Dát tip

Naše děti, to je naše radost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru