Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karinin soft

13. 12. 2020
2
2
284

Je to trochu pornografický, tak snad to nevadí. Pravidla jsem nečetl, nebavily mě. 

 

Asi tam budou zase nějaký překlepy, chyby v čárkách a tak.

Karin jsem potkal na jedný house party na začátku první vlny. S příchodem všech těch nařízení proti šíření korony začaly tyhle party na pražskejch bytech zažívat zlatý časy. Nebylo to tím, že byly zakázaný hospody – kdo jen trochu chtěl a měl kontakty, mohl se na černo v nějakym sklepním pajzlu vylejt úplně stejně, jako před tím. Lidi v mym okolí na tom lákalo hlavně to, že je to nelegální.

 

Měl už jsem v sobě pár čar bůh ví jakýho shitu – v těchhle zlejch časech jsem začal upouštět ze svých feťáckých zásad a tu a tam zalaškoval i s pikem. Karin vypadala, že jsou ona a piko dobrý přátelé. Byl jsem zkrátka nafrčenej a hledal někoho, komu bych vykecal díru do hlavy. A jak říkám, ona už si taky ten večer slušně uletěla, tak jsme si vykecávali díru navzájem. Ve výsledku jsem se toho o ní moc nedozvěděl, ale pamatuju si, že už tam se mi zmínila, že podstatnou část jejího příjmu činí točení soft-porna na Only Fans. Pokud nevíte, co to je, googlete. Tahle stránka teď díky koroně taky zažívá zlaty časy taky. Holky začaly přicházet o práci, zjistily, že sebeúcta jim nájem nezaplatí a daly se na porno. Karin měla slušnou figuru, pěkný prsa, aspoň teda takhle zvenku, pár kilo navíc, ale při troše filmařskýho umu a za použití správných módních doplňků se to ztratilo a hlavně, každý zboží má svýho kupce. Co se týče plnoštíhlých holek, jsem jeden ze skalních příznivců. Ta party pokračovala kdo ví dokdy, ale já jsem musel odejít celkem brzo. I když to s mojí prací tou dobou začlo jít slušně do píči, pořád jsem ještě nějakou práci měl a druhej den na mě čekaly povinnosti. Vyměnili jsme si s Karin facebooky, na rozloučenou se nemotorně vykousli a zmizeli si z očí.

Pak jsme si asi dva týdny psali. Snažil jsem se na ní udělat dojem psaním prasáren, co všechno bych s ní dělal, ale asi to na no moc nezapůsobilo. Od svých fanoušků na Only Fans je na takový věci zvyklá a mírou perverznosti je netrumfnu. Dál jsem se vídal s Ladou, stálicí na poli mých nezávazných, sexuálních partnerek, takže kontakt s Karin nebyl priorita. Každopádně jsem se z ní snažil tahat víc o její porno kariéře. Dušovala se, že žádný skutečný komerční porno nikdy nedělala, ani s nikým nespala za peníze. K tomuhle se málokterá holka přizná, na druhou stranu, Karin působila jako ten typ holky, co vám to klidně vysype. Těžko říct. Každopádně něco z těch svých věcí mi i poslala s tím, že si toho mám vážit, protože jiní za to platí. Vážil jsem si toho a ty videa se mi postaraly o několik moc hezkých osamělých chvilek. Kdybych vydělával, co jsem vydělával před touhle korona sračkou, klidně bych jí přes Only Fans sponzoroval. V současný situaci jsem začínal žít z rezerv a nevěděl jsem, jak dlouho to ještě potrvá.

Slovo dalo slovo a domluvili jsme se, že jí s tímhle jejím uměním pomůžu. Jednak proto, že bydlela na sdíleným bytě, který je spíš sqat, chlív, díra, hnus. V takovym prostředí jakožto nezávislá umělkyně nemáte patřičný klid na práci a jen těžko do svého díla vložíte patřičnou atmosféru. Já bydlím sám v bytě, kde nehrozí, že by nás někdo rušil a i když je ze 70. let, při troše snahy se tam bude dát něco vymyslet. Druhým důvodem bylo, že jejím videím můžu dát...řekněme lepší řemeslnou kvalitu. Nejsem filmař, jsem grafik, ale k filmu mám blízko. Jednim z mých snů, ke kterym se asi nikdy nerozhoupu je, že něco někdy sám natočim. Pořád se snažím motat kolem profíků, nebo studentům filmových škol, co se jako profíci cítí a učit se od nich. Klidně zadarmo. Taky si díky těmhle kontaktům umím půjčit nějakou lepší filmovou techniku, což jsem přesně udělal. Kamarád Beny mi půjčil foťák, nějaký skla a jedno led světlo s tím, že jde o nějakej můj osobní projekt. Beny se o to zajímal, tak jsem mu něco nakecal s příslibem, že u to rozhodně ukážu. Asi si pak vymyslim, že se to nepovedlo a že to nechci ukazovat. A kdo ví, třeba naše péčko s Karin bude slavný a Beny ho i tak uvidí.

Když bylo všechno nachystaný, Karin mě navštívila, abychom společně tvořili. Byla patřičně vykurvená, měla vyzývavý top, sukýnku a síťovaný pučocháče, další outfity patrně ukrývala sportovní taška přes její rameno. Měla výraznou, tmavě červenou rtěnku, ale za to minimálně nalíčený oči. Za chvíli jsem se dozvěděl proč. Pomohl jsem jí odložit si. Karin se Kriticky rozhlídla po předsíni, která můj byt nereprezentovala zrovna nejlíp. Uvedl jsem jí do obýváku, kde jsem celej den uklízel, aby se tam dalo žít. Rozhlídla se po místnosti.

„To je celkem good.“ řekla suše. „Jen to chce nějaký deky. Něco mám, ale pokud máš svoje, tak super.“

Na deky jsem byl připravenej, vypral jsem je a ležely složený na gauči.

„Ten gauč je rozkládací?“ Zeptala se.

„Neni.“ Odpověděl jsem. „Takovejhle bude pořád.“

„Potřebujem matraci. Přineseš?“ Trochu mě to překvapilo. Děláme přece soft porno, žádná akce, která by potřebovala matraci se tu dít neměla.

„Jo..skočim do ložnice.“ Vykoktal jsem ze sebe. Bylo to divný. Viděli jsme se jednou v životě byli jsme vyndaný. Mezitim jsme si psali všechny ty prasárny, ale až teď se vidíme znova, osobně a střízliví (teda aspoň já). Měl jsem pocit, jakoby byla skoro cizí, přitom máme dělat dost osobní věci.

Karin se rozvalila na gauč a vytáhla cigára.

„Můžu kouřit?“ Normálně se u mě nekouřilo, ale teď mi to bylo tak nějak jedno. Aspoň to udělá mlžnej opar a líp se vykreslí sluneční paprsky. Můj obývák byl na tuhle práci ideální. Hezky prostornej, s vysokou hladinou denního světla.

„Chceš něco k pití?“ Zeptal jsem se.

„Máš vodku?“

„ne, ale mám červený víno.“ A měl jsem ho hodně.

„Tak jo.“

Nalil jsem jí skelničku šel se tahat s matrací. Ona zatím ležela rozvalená na gauči, s cigárem, vínem a civěla do mobilu. Když jsem matraci dotáhl, típla cigaretu a zvedla se.

„Dobrý, tak to tu trochu nasetujeme. Tohle jsou ty tvoje deky?“ Začala se prohrabávat dekama u mě na gauči. Některý měly docela pěknou texturu.

„To je na píču.“ řekla nakonec. To můžeme rozvěsit leda jako backround, ať není vidět tohle hnusný obložení.“ Ukázala na palubky, který lemují zdi mýho obýváku. Otevřela tašku. Měla tam nějaký takovýty hodně chlupatý, načechraný deky, materiál, ze kterých se dělají i župany. Pak naopak lehký, saténový potahy. Začala to rozmisťovat na matraci. Já jsem zatím připravil led světlo proti oknům, abych vyvážili denní světlo. Karin nakonec rozvěsila moje deky, aby překryly palubky.

„Dobrý, to snad půjde. Ještě nahodim outfit.“ K mýmu překvapení to, co měla na sobě nebyl její kurevskej kostýmek na videa, ale civil. Začala na vytahovat na gauč různý modýlky poloprůhledný, s krajkama, s podvazkama a podobně.

„kdyžtak koupelna je támhle.“ Ukázal jsem směrem k předsíni.

„To není nutný.“ Řekla a svlíkla se jen do kalhotek. Nevěděl jsem kam s očima. Všiml jsem si, že její prsa jsou o dost povislejší, než vypadaly na videích. Holt kouzlo filmu, taky ho tu dneska budeme potřebovat. Navlíkla na sebe jeden obleček, kterej se vlastně sestával jenom z koženkových řemínků. V oblasti prsou a rozkroku byla struktura řemínků hustší, takže tvořily podprsenku a kalhotky. Pomohl jsem jí zapnout řemínky, co měla na zádech. Jak jsem byl u ní blízko, ucítil jsem její vůni a silně po ní zatoužil. Vlastně by to nemuselo bejt tak špatný, točit i nějakou ostřejší akci, pokud bych tam měl hrát a přitom točit. Jak jsem byl u ní, dotýkal se její sametový kůže a cítil její vůni, silně mi z toho houplo. Karina si toho samozřejmě všimla a nevěnovala tomu pozornost.

Dali jsme se do práce. Začali jsme z lehka, obsah, který měl uživatele nalákat k tomu, aby si připlatili za něco ostřejšího. Karin stála na místě a já jsem měl s kamerou pomalu sjíždět po jejím těle v páskovém negližé, zatímco ona si hladí prsa, boky, frndu.

„Hlavně mi nezabírej voči.“ řekla, když jsem si začal štelovat kameru na její obličej. „Pusu jo, ale voči ne, nechci tam bejt poznat.“ Osobně si myslim, že je to jako s těma predátorama v dokumentu V síti. Když jí znáte, stejně ji poznáte.

Karin nejdřív na kameru vyšpulila rty, smyslně vyplázla jazyk, pohrála si s piercingem, co v něm měla, pak si položila ruce na tváře a sjížděla s nima dolů, k prsům, pak dolů k frndě a lehce, ale profesionálně hekala. Ještě nic neukázala a mě už byly kalhoty pěkně těsný.

„Tak co, dobrý?“ Zeptala se.

„Tak se podívej“. Řekl jsem jí, zapnul na kameře play a otočil ji k ní. Karin položila bradu na mý rameno a koukala na displej. Zase jsem ucítit tu její vůni. Ještě k tomu mi dýchala na krk. Přehrál jsem video a ujistil ji, že ten začátek a konec ustříhnu. I když to bylo z ruky, foťák měl dobrou stabilizaci, tak to vypadalo pěkně.

„Cool, půjdemem dál.“ 

Další akce vpadala dost podobně jako ta první, akorát už při tom Karin ukázala prsa, hrála si s bradavkama a roztomile u toho vzdychala. Moje erekce byla čím dál silnější, pokud to bylo vůbec ještě možný. Karin to dál taktně přehlížela.

Další akce se rozvýjely podle jasnýho vzorce. Čím dál odvážnější, pro čím dál vyšší finanční třídu fanoušků. Samozřejmě aby se videa nelišily jenom oblečením, vymýšleli jsme různý formy akce. Popíjeli jsme u toho víno a kouřili. Jednu roztomilou akcičku jsem vymyslel sám a to tu, že Karin bude ležet na matraci (když už ji tu máme) vytáhne si kozy a začne si špičkou jazyka olizovat bradavky. Bylo trochu komplikovaný mít tam Karininy kozy, její pusu a vyhnout se očím. Musel jsem na to obkročmo vlýzt na Karin a točit ji z nadhledu. Můj tvrdej penis se tak octnul v kontaktu s jejím břichem. To už Karin asi musela okomentovat.

„Někdo je rád, že mě vidí.“ A usmála se.

„Někdo má problém brát to čistě profesionálně.“ Odpověděl jsem. Karin se roztomile zasmála. Chtěl jsme ji, fakt hrozně moc. Ne tolik kvůli jejím prsům a všem těm sexy věcem, co tu předváděla pro svoje fanoušky, ale kvůli tomuhle smíchu.

„S tím pak něco uděláme, neboj. Zasloužíš si to.“ Usmála se na mě znovu. Byl jsem trochu zmatenej, nevěděl jsem, co si o tom myslet, tak jsem se radši soustředil na práci. Vzal jsem velký ohnisko, abych měl malou hloubku ostrosti a působilo to profesionálně. Byla to fuška to uostřit.

Pro nejvyšší kastu perverzáků na only fans, kteří platí tuším čtyřicet dolarů měsíčně měly být určený videa, kdy Karin leží na matraci mezi dekama uplně nahá až na černý krajkový kalhotky a saténový rukavičky. Rukavičkama se hladí po celým těle, masíruje si kozy, hraje s bradavkama, až sjede ke kalhotkám, hladí se v rozkroku a nakonec si zařízne kalhotky do frndy. V ten moment jsem měl s kamerou vyjet zase nahorů, aby si divák vlastně nebyl jistý, co viděl, jestli zahlídl pipinu, nebo ne. Tohle jsme museli párkrát zopakovat. Nakonec jsme ještě museli udělat videa pro úplný top, tzv. pay-per-view videa, na který se nevztahuje paušál, ale musíte si za ně zaplatit zvlášť a mnohem víc. A pokud hádáte, že předmětem těchhle videí měla být Karinina pička, máte pravdu. Karin si teď sundala i kalhotky, naopak si vzala podvazkový pás. Lehla si na matraci. Vymysleli jsme to tak, že si pod záda dá nějaký polštáře, aby její tělo bylo od hlavy k pánvi skloněný a já mohl pracovat s hloubkou ostrosti, přeostřovat z frndy na kozy, ale obličej přitom zůstal v neostrosti. Měl jsem nos pár centimerů od její svatyně, se kterou si hrála a zase tak krásně hekala. Jak vlhla, cítil jsem jí čím dál víc, až to bylo k nevydržení. Snažil jsem se i dál soustředit na práci. Tyhle videa se mi obzvlášť povedly. Postupně, jak jsme začínali od jednodušších věcí jsem to měl čím dál víc v ruce a tohle vypadalo fakt pěkně. Karin leží na matraci, hraje si se svojí pipkou, svíjí se a kamera cestuje nahoru a dolů, zabírá chvilku kozy, chvilku frndu, přeostřuje. Tohle se povedlo a hladinka cigaretovýho kouře tomu jen pomohla. Když ještě trochu poupravím barvy, bude to top.

Myslel jsem si, že už je to konec. Bylo už kolem sedmý, venku začínalo být šero. Představoval jsem si, že to natáhneme do počítače, podíváme se na to, ořežeme ty začátky a konce, popovídáme si, popijeme a kdo ví, co bude dál. Jenomže to bylo trochu jinak.

„Potřebuju ještě něco.“ Řekla Karin.

„Okej.“ Řekl jsem. „Ale už nemáme moc světlo, budeme to muset fakt hodně přisvítit.“

„To nevadí, Tohle je hlavně o tý akci.“ řekla Karin. „Je to pro fakt top třídu. Potřebuju, aby ses mi vycumoval na kozy.“ Stál jsem tam jak vopařenej.

„Vy co se ti co...kam...co?“ Vykoktal jsem ze sebe.

„Prostě aby ses mi udělal na kozy.“ Zopakovala to česky. „To by nemusel bejt takovej problém, ne?“ Podívala se mi na mojí bouli v rozkroku. „Jestli chceš, tak tě vykouřim, ale musíš se mi stihnout udělat na kozy a hlavně to natočit. Když se mi uděláš do huby, bude to v prdeli.“ Ta poslední věta zněla fakt zajímavě. Byl jsem v rozpacích, nevěděl jsem, co na to říct.

„Je to problém?“ Zeptala se. „Neboj, pak mě můžeš normálně vošukat.“ Tak takhle to myslela. No, vlastně jsem to trochu s touhle vidinou i dělal.

„Neni...odpověděl jsem...jen jsem to nečekal.“ Karin se zasmála. Zase jsem jí miloval. Pustili jsme se do toho. Nejdřiv jsem si připravil, jak to budu točit, protože potom to půjde asi dost rychle. Karin si mě rozepla a pustila se do toho. Asi to bylo tim, že jsem měl už skoro půl dne v kuse erekci a koukal na Karin, jak dělá všechny ty prasárny, ale i tim, že má zjevně bohatý zkušenosti, a lepší kuřbu jsem nezažil. Jak už jsem se zmínil, Karin má piercing v jazyku. Hodně holek má piercing v jazyku a při kuřbě to skoro nepoznáte. Karin ho uměla používat a vytěžit z něj maximum. Když jsem se začal blížit k vrcholu, vytáhl jsem jí ho z pusy a dodělal se rukou. Když jsem jí to tam stříkal, musel jsem si dávat pozor, abych dobře mířil, všechno natočil, ale ne natočil její obličej a pokud možno ano svoje péro, ve vlastním zájmu. Do toho se mu točila hlava, protože ten orgasmus byl fakt kurevsky dobrej. Zvolil jsem tentokrát menší ohnisko, abych neměl takový problém s ostřením. Nebyl čas na hrdinství.

„Máš to?“ Zeptala se Karin.

„Co?“ zeptal jsem se zmateně.

„jestli se ten shot povedl.“

„Jo, je to moc pěkný, mrkni.“ Podal jsem jí foťák. Začal jsem se cítit trapně, jak tam nad ní stojim se staženýma kalhotama a chabnoucí erekcí. Točila se mi hlava, bylo to fakt silný a cítil jsem se tak o kilo lehčí. Ona tam klečela s postříkanýma kozama, Benyho foťák v rukou a koukala na záznam. Moje mrdka jí stékala po povislých kozách na břicho.

„Jo, pěkný, za to budeme mít dobrý money.“ Řekla Karin, začala se zvedat a utírat se papírovýma kapesníkama. Vytáhl jsem ze skříně čistý rušník a podal jí ho.

„My?“ Zeptal jsem se. O žádných procentech jsme se nebavili.

„myslím já.“ Usmála se Karin. „Keše jsi žádný nechtěl, ne? Chtěl jsi mě hlavně vojet, žejo?“

„Ehm, jo, tak nějak.“ Už jsem to vydýchal a byl zase suverénní.

„Chceš si to rozdat teď, nebo až za chvilku?“

„Asi bych malou pauzu potřeboval.“ Odpověděl jsem. Karin se zase zasmála a já měl chuť jí to udělat hned teď.

„Dám si sprchu.“ řekla a odešla do koupelny. Když přišla, nějakou dobu jsme seděli ještě na gauči, pili víno, kouřili a povídali si. Pak jsem jí začal líbat a bral to jako předehru. Karin ale velice rychle převzala kontrolu, sundala mi kalhoty a začala mi ho zase kouřit. Kvalitně, jako před tím, ale bylo jasný, že to má jeden jediný účel, aby byl dostatečně tvrdej, mohla ho do sebe zasunout a mít to z krku. Snažil jsem se jí pak líbat na krku, postupovat níž a aspoň ji vylízat. Ona ale zase převzala inciativu, natáhla mi šprcku a nasedla si na mě. Dělala u toho krásný, vášnivá zvuky, ale bylo v tom něco naučenýho. Neznělo to, jako když holky spontánně vzdychají u sexu, znělo to jak z porna. Po chvíli jsme změnili polohu na misionáře. Během toho se Karin udělala o chvilku přede mnou, ale dost možná to taky jen předstírala. Když bylo po všem, objal jsem jí zezadu a chvíli s ní ležel na gauči, ten je ale pro dva nepohodlnej.

„Nepujdem do postele?“ Myslel jsem na matraci, která furt byla v obýváku. „Je pozdě a máme za sebou náročněj den.“

„Půjdu domů.“ Řekla Karin věcně, začala se zvedat, oblíkat a balit svoje rekvizit.

„Počkej, jako fakt?“ Koukal jsem na ní překvapeně. „nezdržíš se přes noc?“

„Ne, budu spát doma.“ Tohle mě dost vzalo. I když jsme to měli nastavený takhle přátelsky a „profesionálně“, přeci jen by mi v tuhle chvíli pomohlo, kdybych s ní mohl ještě aspoň chvíli ležet, cítí její vůni, teplo a užívat si tu chvíli, že jsme spolu. Zkusil jsem to ještě jednou.

„Víš...celkem by se mi to líbilo...a pomohlo by mi to, kdybys tu se mnou ještě zůstala. Chtěl bych tu s tebou ještě bejt, víš jak…“ Karin si hodila nějakej hadřík do tašky, podívala se na mě a usmála se.

„Dívej, tys mi fakt pomohl. Seš cute, mám tě ráda. Ale sme kámoši, jasný? Můžeme si to rozdat, já budu ráda, když mi budeš dál pomáhat s videama, ale nic osobního do toho tahat nechci, jasný?“ Podívala se na mě.

„Jo, jasný.“ Řekl jsem. Doufal jsem, že si to ještě rozmyslí, ale ona se dál balila a byla na odchodu. Oblíkla si zase ten svůj kurví úbor, který je ale méně kurví než to, v čem jsme dneska natáčeli, začala se obouvat a odcházet.

„Dáme si vědět, oukej?“ řekla na rozloučenu.

„Oukej.“ řekl jsem schlíple. Dala mi posledního francouzáka na rozloučenou, vyšla ze dveří a zavřela za sebou. Tohle byl ten nejhorší možnej způsob, jak to mohlo skončit. I kdyby nic nebylo a jenom jsme natáčeli ty prasárny, pak si dali cígo, kecali a ona by odešla, byl by to lepší závěr, než tohle. Já bych si ho pak vyhonil, nebo zašel za Ladou, která mojí potřebu blízkosti chápala. Teď jsem ani za ní nemohl, protože jsem se právě dvakrát dost silně udělal a asi bych se potřetí moc nepředvedl. Cejtil jsem se fakt mizerně. Ještě mizernějc se budu cejtit, až budu upravovat ty videa.

 

Příběh je vymyšlenej, stejně jako Karin.


2 názory

Děkuju a budu rád. Ta je zase o trochu delší :D


Kaj
15. 12. 2020
Dát tip Konstantin Polka

Mně se to líbilo. Je dobře, že to nebylo kratší. Jindy zkusím tu druhou povídku. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru