Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dar

12. 02. 2021
14
13
489
Autor
Iwana

Viděla jsem se v Tvých očích

a připadala jsem si na chvíli zajímavá a výjimečná.

Takový máš dar.

Dívat se na člověka tak,

že pocítí svoji krásu a jedinečnost

navzdory své malosti.


13 názorů

Iwana
09. 01. 2022
Dát tip

Psychopati nebo manipulátoři a vyvolává to drogovou závislost... já vím. Díky všem. 


vesuvanka
07. 01. 2022
Dát tip

Pěkně napsané, zaujalo mě :-))), TIP


Kočkodan
07. 01. 2022
Dát tip

Já se na tebe po přečtení také zrovna nemračím. Zde je důkaz: :-)


Čudla
08. 12. 2021
Dát tip

Líbí/*


Iwana
19. 11. 2021
Dát tip

Skoro po roce konečně píšu to správné slovo do svého dílka. Není to vskutku malost, ale to správné slovo je nepatrnost..... pocítí svoji krásu a jedinečnost navzdory své nepatrnosti. 


Připojuji se k zálibě použitého vyznání. Každý verš pojímá o něčem jiném, ale vlastně je to pořád Tvá báseň, která dává jeden celek. A to je to krásné... Je dobré umět hledat ty správná slova, která vyjádří Tvůj pravý pocit. To není jen tak! Za krásnu a lehkost, kterou si do této peozie dala tip! 


Iwana
12. 02. 2021
Dát tip

Super, připomněli jste mi, jak je potřeba správně volit a hledat slova, dokud přesně nezapadnou jako puzzle. 


Tej
12. 02. 2021
Dát tip

Trochu mi to připomíná básně Rupi Kaur, které jsou také vždy krátká úderná osobní vyznání...mám ten styl ráda, takže za mě tip:)


Určitě z toho důkážeš udělat víc. A ,,Malý ten, kdo zná jen malý cíl".

Vlastní malost zahoď. :-)


annnie
12. 02. 2021
Dát tip

Mně se to líbí, jen mi to připadá trochu moc adorativní = zatím ještě málo přeházený vidlema sem a tam. Ale to víš, já jsem se jako feministka už narodila :)... Jaká malost? Píše on snad básně? :) TIP a podívej se na sebe pořádně - nevím, proč bys měla bejt menší než kdokoli jinej...


Iwana
12. 02. 2021
Dát tip

Děkuji za podnět k zamyšlení, já to mám vždycky krátké. Pro mě tam byl ne snad přesah, ale pointa v posledním řádku. Díky

 


Incognit
12. 02. 2021
Dát tip atkij

To osobnín vyznání chápu, je hezké, citlivé,  jen nevím jestli mi to stačí na to aby se stalo básní. Mně osobně v tom chybí něco, co by samotné, byť bupřímné konstatování přesáhlo. Ale možná chybí jen málo. Má cenu zkusit to.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru