Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Užívej života.

17. 05. 2002
3
0
2155
Autor
Whelp

Písně nejsou moje parketka, takže buďte soudní. :o)

Soudek už je prázdnej

a prázdné lahve odnes proud,

na nebi mrak žádnej,

z buřtů na ohni zbyl jen troud.

 

Nevstávej, nevstávej,

jen života užívej.

 

Ženskejch si nevšímám,

do všeho jenom strkaj nos.

Svý prachy počítám,

holt zase budu chodit bos.

 

Nevstávej, nevstávej,

jen života užívej.

 

Do kapes hluboko,

tak zachovám se jako ras.

Dám ránu na oko,

\\\"Dejte mi prachy, prosím vás.\\\"

 

Nevstávej, nevstávej,

jen života užívej.

 

Jde po mně mafie,

fízlové z celé Evropy.

Ten kdo mně zabije,

žádnou škodu nenatropí.

 

Nevstávej nevstávej,

jen své smrti si užívej!


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
Super text! Mně líbí.

Dobrá, uznávám, že nelze srovnávat jabka s hruškama, jmenoval jsem prostě jen ty autory, texty kterých vždy, nebo téměř vždy obsahují to, čemu soukromě říkám "vyhazovák z křesla" (nikde se totiž nesedí tak pohodlně a současně se z ničeho nevstává tak obtížně, jako právě z křesla. No a když tedy člověk přečte, nebo uslyší něco, co ho vyhodí z křesla, tak je to podle mě meta nejvyšší), a tady jsem prostě na žádný nenarazil. Nechci po lidech nemožnosti, ale aby píseň měla nárok na existenci, musí ASPOŇ jeden "vyhazovák z křesla" obsahovat. Je řada takových co mají klidně jeden v každé sloce .

Whelp
30. 05. 2002
Dát tip
V něčem máš pravdu, ale jsou písně, které mají kouzlo pro malou skupinku posluchačů. :o)

Sabrina
20. 05. 2002
Dát tip
Willi :-))) jo, přesně tak

Willi
18. 05. 2002
Dát tip
Já sma spíše texty paroduji a tak se skláním před každým pokusem a nový písňový text a není od některých z vás uvádět jako příklad takové mistry oboru jako je Hapka , nebo Rytíř , jsou i horší . A takovej Wabi Daněk , Miky Rivola či Vojta Kiďák Tomáško by z tohoto pokusu měli radost ! Chci jen říci , že v dnešní uspěchaný době ubejvá kvalitních trampských textů !

Whelp
18. 05. 2002
Dát tip
Díky, že ses mně zastala. :o)

Willi
18. 05. 2002
Dát tip
Nejde o zastání , ale o holej fakt , že není fér ty již zmíněné pány vytahovat , když píšou zcela jinej druh hudby a textů , než je tento tvůj pokus ! To byl od Pavlíka přešlap , to je jako srovnávat Rettigovou a McDonald's ! :o)))

tanganika
17. 05. 2002
Dát tip
zaver presne na moju dnesnu naladu! ako celok to stoji za tip!

JTi
17. 05. 2002
Dát tip
Jo ho ho! A co noty? K táboráku vynikající, taková kombinace "můj děda bejval blázen", "bedna od whisky" a "jede jede mašinka".

Whelp
17. 05. 2002
Dát tip
Noty?? Co to je?? :o)))

Jo, není to nic lehkého napsat ORIGINÁLNÍ písňový text. Nejn se trefit do hudby, ale navrch po pánech Michalu Horáčkovi, Zdeňku Rytířovi, Karlu Krylovi, Janu Vodňanském, Jiří Suchém, Pavlovi Koptovi...je jich fůra. A bohužel jsou fakt lepší.

Tanaki
17. 05. 2002
Dát tip
mno nefim, ale nechci do fsecho strkat nos

Whelp
17. 05. 2002
Dát tip
No jo, tohle je tzv. hokus pokus. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru